کتاب آدم باش عاشق!

Adam Bash Ashegh!
(روایت هایی امروزی از عشقی که پدر سوخته است!)
  • 32,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سروش سروش
    نویسنده:
کد کتاب : 47332
شابک : 978-9641216636
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آدم باش عاشق! اثر وحید ملتجی

کتاب آدم باش عاشق به قلم وحید ملتجی، عشق و محبت در دنیای امروز را با بیانی جذاب و متفاوت به تصویر کشیده و برای این کار از متون کهن ایرانی و اسلامی و اشعار مولانا و سعدی الهام گرفته است.
وحید ملتجی در 200 پاراگراف با شناخت و اطلاع از دنیای نوجوانان و جوانان به بیان مساله عشق با نگاهی امروزی و کاملا متفاوت در زندگی پرداخته است.
هر کدام از پارگراف ها و بندهای کتاب «آدم باش عاشق» پیام متفاوت و جداگانه ای برای شما به ارمغان می آورد، برخی از بندهای کتاب حاضر به شما دوری گزیدن از عشق را توصیه و مشکلات و اتفاقات بعد از آن را گوشزد می کند.
برخی از بخش های دیگر کتاب نیز شما را به عاشق شدن ترغیب می کند و در نهایت هیچ قضاوتی در خصوص عشق صورت نمی دهد و نتیجه را بر عهده خودتان واگذار می کند. در پایان کتاب، شما با هر سلیقه ای که دارید، شیفته یکی از این بندها خواهید شد و به یک جمع بندی کلی از عشق خواهید رسید.

کتاب آدم باش عاشق!

وحید ملتجی
وحيد ملتجي متولد 1355 ،مجری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار وحید ملتجی می‌توان به فعالیت در برنامه پیاده آمده‌ایم اشاره کرد.او به تیم مدیریتی مرکز اوج کودک اضافه شد و از این پس به عنوان مدیر این مرکز به فعالیت می‌پردازد. وی تالیف کتاب‌هایی همچون «امام جوانان»، «طواف پرستوها»، «زيارت»، «بازماندگان»، «من سیاسی‌نویس نیستم» را در پرونده کاری خود دارد و تهیه‌کنندگی چندین اثر تلویزیونی را نیز...