کتاب کارگردانی مستند

Directing the Documentary
کد کتاب : 48281
مترجم :
شابک : 978-6226112185
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کارگردانی مستند اثر مایکل رابیگر

کارگردانی مستند کتابی در فرم مستند است که به شما این امکان را می‌دهد تا به هنر فیلم‌سازی مستند تسلط پیدا کنید. با تمرکز بر روی کار عملی مورد نیاز برای تحقق مفهوم شما، فرآیند ساخت فیلم مستند را از بالا تا پایین پوشش می دهد و درس های عمیقی را در مورد هر جنبه ای از پیش تولید، تولید و پس از تولید ارائه می دهد.

این کتاب شامل ده‌ها پروژه، تمرین‌های عملی و پرسش‌های قابل تامل است و بهترین روش‌ها را برای تحقیق و ارتقای ایده مستند شما، توسعه یک خدمه، هدایت تیم شما و موارد دیگر ارائه می‌دهد. این نسخه هفتم کاملا اصلاح‌شده و به‌روزرسانی شده همچنین شامل محتوای کاملا جدید در ظهور مجموعه‌های مستند، تأثیر ویدیوهای درخواستی و جمع‌آوری محتوا، اطلاعات به‌روز شده در مورد خریدار و ویدیوهای حرفه‌ای (از جمله +4K)، پوشش راه‌حل‌های صوتی و نوری جدید است. و روندهای پس از تولید، پوشش مستند همه جانبه و مجموعه های عملی از راه حل ها برای تولیدات فیلم مستند با بودجه کم، متوسط و بالا در سراسر جهان ارائه می دهد.

کتاب کارگردانی مستند

مایکل رابیگر
مایکل رابیگر (متولد: 3 ژانویه 1939) در اتاقهای برش استودیوی Pinewood و Shepperton انگلیس شروع به ویراستاری و مدیر مستند BBC کرد و سپس سالها در آمریکا به عنوان مربی تولید و زیبایی شناسی تخصص داشت.