کتاب آیا به عشق تو محتاجم

I Need Your Love - Is That True?
  • 170,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 49964
مترجم :
شابک : 978-6226683654
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 285
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آیا به عشق تو محتاجم اثر بایرن کیتی

بایرون کیتی، نویسنده پرفروش، در کتاب « کتاب آیا به عشق تو محتاجم » هزاران نفر را با روش ساده و عمیق خود برای یافتن خوشبختی از طریق پرسش از ذهن آشنا کرداین کتاب یک منبع جهانی و قدیمی اضطراب را بررسی می کند: روابط ما با دیگران. در این کتاب پیشگامانه، کتی به شما کمک می‌کند تا همه چیزهایی را که به شما آموزش داده شده انجام دهید تا عشق و تایید را به دست آورید. با انجام این کار، شما کشف می کنید که چگونه عشق و ارتباط واقعی را پیدا کنید
. به ما توصیه می شود که مهارت های خود بازاریابی و معاشرت را بیاموزیم - چگونه جذب کنیم، تحت تاثیر قرار دهیم، اغوا کنیم و اغلب وانمود کنیم که آن چیزی دیگران فکر می کنند نیستیم. این رویکرد کار نمی کند. میلیون‌ها نفر را آسیب میزند - کسانی که در یافتن عشق یا قدردانی شکست خورده‌اند، خود را سرزنش می‌کنند و به این نتیجه می‌رسند که عشق ارزشش را ندارد.
این اثر به شما کمک می کند تا هر بخش از زندگی خود را که به نظر می رسد فاقد آن چیزی هستید که بیشتر آرزویش را دارید، روشن کنید - عشق همسرتان، احترام به فرزندتان، مهربانی یک معشوق، یا احترام رئیستان. از طریق جستجوی نافذ آن، به سرعت نادرستی راه های پذیرفته شده برای جستجوی عشق و تایید، و همچنین اسطوره ای را که عشق را با نیاز یکسان می کند، کشف خواهید کرد. با استفاده از روش موجود در این کتاب، در مورد باورهای دردناکی که تمام زندگی خود را بر آن ها بنا کرده اید تحقیق خواهید کرد و از مشاهده تبخیر آنها خوشحال خواهید شد. کتی به شما نشان می دهد که چگونه گشودن گره ها در جستجوی عشق ، عشق واقعی را به ارمغان می آورد و شما را مسئول خوشبختی خود می کند

کتاب آیا به عشق تو محتاجم

بایرن کیتی
بایرن کاتلین میچل، معروف به بایرن کیتی (متولد 6 دسامبر 1942)، سخنران و نویسنده آمریکایی است که روش تحقیق از خود را می آموزد معروف به "کار بایرن کیتی" یا به سادگی "کار". او بنیانگذار Byron Katie International است، سازمانی که شامل مدرسه کار و خانه چرخش در اوجا، کالیفرنیا است. TIME او را به عنوان "یک مبتکر معنوی برای قرن 21" توصیف می کند.
قسمت هایی از کتاب آیا به عشق تو محتاجم (لذت متن)
در صورتی که واقعا خواستار آزادی هستید، انتقاد دیگران برایتان هدیه ای ارزشمند است. احساس ناراحتی از هر انتقادی، احساس کوچک ترین تمایلی به دفاع از خود، بدان معنی است که چیزی وجود دارد که شما نمی پذیرید و آن را در مورد خودتان دوست دارید. این همان بخشی از شماست که می خواهید پنهان بماند. شما می خواهید دوست داشته شده و درک شوید، بی آنکه انتقادپذیر باشید؛ اما همان طور که دیدیم، پنهانکاری باعث جدایی از خودتان و دیگران می شود. بدترین چیزی که کسی می تواند در مورد شما بگوید چیست؟ اینکه بسیار پرخاشگر هستید؟ بعضی اوقات این طور هستید؟ خوب پس حق با آن ها است! بنابراین بدترین چیزی که می تواند رخ دهد این است که آن ها حقیقت را به شما می گویند. وقتی کسی می گوید «شما پرخاشگر هستید» و دوست ندارید که این جمله را بشنوید، می توانید بگویید: «بله، از این نظر گاه هم می توانم به آن نگاه کنم.» سپس آرامش به وجود می آید، یا می توانید بگویید: «نه من اینطور نیستم! شما پرخاشگر هستید»؛ اما خودتان می دانید که این واکنش، منجر به چه مسائلی می شود. مهم نیست چه کسی به شما یا درباره شما چه چیزی می گوید، اگر در آن هنگام استرس را تجربه می کنید، کسی که رنج می برد، شما هستید. استرس علامتی است که نشان می دهد زمان آن رسیده که تفکر خود را مورد سوال قرار دهید. هنگامی که درک کردید که چگونه انتقاد را بشنوید و ارزش آن را تجربه کنید، شاید بخواهید تمرین زیر را به خود هدیه دهید.