کتاب دلاوران عالی قاپو

Delavaran-e Ali Ghapoo
کد کتاب : 50669
شابک : 978-6009385140
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دلاوران عالی قاپو اثر بهزاد دانشگر

کتاب « دلاوران عالی قاپو» نوشته « بهزاد دانشگر » به همت انتشارات نشر شهید کاظمی به چاپ رسیده است.
این روزها بیشتر جوانان و نوجوانان، مشتری پروپاقرص سریال های تاریخی کره ای یا انیمیشن های تاریخی اند. آن ها به واسطه این داستان ها با تاریخ کشورها و فرهنگ های دیگر احساس همدلی می کنند؛ در حالی که از تاریخ درخشان خودشان بی خبرند. یکی از درخشان ترین و طلایی ترین دوره های تاریخی ایران، دوره صفویه است و دوره حاکمیت شاه عباس دوم. روزگاری که معماری، فلسفه و هنر ایرانی در یکی از درخشان ترین روزهای خودش بود و کاخ عالی قاپو به عنوان یکی از بلندترین آسمان خراش های روزگار خودش داشت قد می کشید.
بهزاد دانشگر بوسیله یک داستان پر از حادثه و کشمکش، مخاطب را به آن روزگار می برد. داستان درباره جوانی است از کاشان که برای یافتن نامزد دزدیده شده اش به اصفهان سفر می کند تا او را بیابد، یا از کسانی که او را دزدیده اند انتقام بگیرد. او در این مسیر باید راهی پیدا کند تا به درون حرم سرای شاه عباس دوم نفوذ کند.
خواندن کتاب های تاریخی به حفظ حافظه تاریخی ایرانی ها کمک می کند و آن ها را با تاریخ و اتفاقات زندگی گذشتگان شان آشنا می کند. کتاب دلاوران عالی قاپو ترکیبی از تاریخ و داستان است که نوجوانان هم می توانند از آن لذت ببرند.

کتاب دلاوران عالی قاپو