کتاب فقط بیا

Faghat Bia
(مجموعه داستان دفاع مقدس)
کد کتاب : 50674
شابک : 978-6222850104
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فقط بیا اثر فاطمه دانشورجلیل

دنیای واقعی همیشه تلخ تر از دنیای داستان است. نویسنده این مجموعه نمی خواهد که تلخی زمان جنگ را برای خوانندگانش زنده کند؛ بلکه قصد آن را دارد که تابلویی از شجاعت و ایثار و ازخودگذشتگی هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشد. تابلویی که کودکان و نوجوانان زمان جنگ آن را به یادماندنی کردند. آن هایی که معنای اسیرشدن و جانبازشدن و شهید شدن را خیلی زودتر از سنشان آموختند؛ کسانی که دیدند و با تمام وجودشان فهمیدند که جنگ نابرابر یعنی چه؛ نبودن پدر و از دست دادنش یعنی چه؛ اسیر شدن و مفقودالاثر شدن و جانباز شدن پدر و برادرانشان یعنی چه.
این مجموعه داستانی که حاوی ۱۲داستان کوتاه با شخصیت های اصلی دختر و پسر نوجوانزمان جنگ تحمیلی به نگارش در آمده، طی ده سال نگاشته شده و بارها نقد و چکش کاری شده وبه مشکلات خانواده ها در هشت سال جنگ تحمیلی ایران و عراق پرداخته است.

کتاب فقط بیا

فاطمه دانشورجلیل
فاطمه دانشورجلیل متولد سال 1356،عضو اهل قلم و انجمن قلم ایران از سال ۱۳۹۵،مسئول بخش سایت فرهنگی و مذهبی به دخت به مدت چهار سال،همکاری با سایت حوزه هنری مرکز (آفرینش های ادبی) به مدت دو سال،همکاری با مجلات امیدان و پویندگان(بسیج دانش آموزی) به مدت دو سال، همکاری با پژوهشگاه امام صادق قم برای نگارش داستان کوتاه زندگی شهدای روحانی به مدت دو سال،بازرس اول انجمن قلم ایران سال ۹۷ تا ۹۹ می باشد.