کتاب جوجه های نه چندان تخس

Not so Disobedient Chicks
(مجموعه داستان)
  • 15 % تخفیف
    30,000 | 25,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سروش سروش
    نویسنده:
کد کتاب : 52019
شابک : 978-9641216094
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 110
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جوجه های نه چندان تخس اثر حسن احمدی

کتاب مجموعه داستان دفاع مقدسی «جوجه های نه چندان تخس» تألیف حسن احمدی از نویسندگان با سابقه کشور، برای گروه سنی نوجوان از سوی انتشارات سروش منتشر شد.
هربار که مرضیه برمی گشت، بخشی از تابلو کامل شده بود؛ تابلویی که روز اول کم رنگ و بی جان بود. حالا هربار جان تازه ای می گرفت. گاهی فکر می کرد نکنه کس دیگه ای کلید کلبه رو داره و وقت هایی که اون نیست اونجا میاد؟ اما قلم، قلم حسین بود.
شخصیتی به نام «بهروز مرادی» در داستان ها وجود دارد که شهادت عجیبی داشت، «جوجه های نه چندان تخس» عنوان داستانی است برگرفته از این شهید چرا که او یک مرغ و چند جوجه داشت و در جزیره مینو اتفاقات عجیبی را رقم زد، او هنرمند دانشجوی بسیجی بود، این داستان که نام مجموعه را شامل می شود برگرفته از داستان شهید مرادی است.

کتاب جوجه های نه چندان تخس

حسن احمدی
حسن احمدی متولد سال 1338 ، نویسنده ی داستان های کودک و نوجوان است.حسن احمدی جزو نخستین هنرمندان سال های شکل گیری حوزه ی هنری است. از همان سال ها داستان نویسی را آغاز کرد و فارغ التحصیل رشته ی فیلمسازی از دانشکده ی صدا و سیماست.از سال 1373 تا اردیبهشت 1386 سردبیر ماهنامه باران ، برای گروه سنی نوجوانان بود ، همزمان به کار نویسندگی و تهیه کنندگی در سیمای جمهوری اسلامی مشغول بوده . وی از آغاز شکل گیری ماهنامه ی سروش نوجوانان تا سال 1373 با این مجله همکاری داشت . از سال 1365 تا 1373 مسئول بخش داست...