کتاب یک سال مراقبت از خود

A Year of Self-Care
(تمرینات روزانه وتوصیه هایی برای مراقبت از خودتان)
  • 15 % تخفیف
    110,000 | 93,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 53463
مترجم :
شابک : 978-9642333462
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 163
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب یک سال مراقبت از خود اثر زوئی شاو

هر فردی نیاز دارد برای حفظ سلامت جسمی و روحی خود، به طور مداوم شرایط زندگی‌اش را بهبود ببخشد و با انجام تمریناتی ساده روزانه، مراقبت از خود را در اولویت برنامه‌هایش قرار دهد. کتاب یک سال مراقبت از خود (A Year of Self-Care) راهنمایی جامع و الهام‌بخش برای کسانی‌ست که می‌خواهند چشم‌انداز مثبت‌تری برای زندگی پیش‌روی خود داشته باشند و احساس رضایت بیشتری بکنند.
این اثر ارزشمند به شما 365 تمرین ساده و تأمل‌برانگیز ارائه می‌دهد که با انجام روزانه آن‌ها می‌توانید در جهت مراقبت از خود گام بردارید. وقت آن است که تصمیم نهایی خود را بگیرید و یک سال از زندگی خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید و صبح‌ها پانزده دقیقه از زمان‌تان را به تفکرات مثبت و عشق ورزیدن به خود اختصاص دهید.
یکی از نکات برجسته کتاب یک سال مراقبت از خود این است که دکتر زوئی شاو، زمان اندک و مفیدی را برای مراقبه روزانه شما در نظر گرفته و به این نکته توجه داشته است که شما هر چه قدر هم مشغله و کار داشته باشید، می‌توانید پانزده دقیقه از وقت‌تان را به این کار اختصاص دهید؛ درواقع در طول یک سال شما تنها 91 ساعت از عمرتان را برای خودمراقبتی صرف کرده‌اید.
به خاطر داشته باشید اگر چه این کتاب منبعی ارزشمند برای شروع عمل خودپایی محسوب می‌شود، اما جایگزین درمانگر، دارو یا درمان پزشکی نیست. تمرینات روزانه روش‌هایی سریع برای خودپایی‌اند اما هرگونه ناراحتی، اضطراب یا افسردگی مداومی باید تحت نظر پزشک درمان شود. کتاب حاضر مکمل فوق‌العاده‌ای برای درمان است، اما در صورت نیاز به کمک یا درمان پزشکی جای هیچ خجالتی وجود ندارد.

کتاب یک سال مراقبت از خود

زوئی شاو
دکترزوئی شاو (ZOE SHAW) یک روان درمانگر مجاز ، سخنران انگیزشی ، میزبان پادکست و مربی زندگی است. او نویسنده ستون Ask Dr. Zoe در مجله آنلاین زنان Grit and Grace Project است و در OprahMag.com و در مجله Recovery Today نیز حضور داشته است.