کتاب بزرگ گوش کوچک

Bozorg Goosh-e Kouchak
(مجموعه آهای، مواظب ما باشید 4)
کد کتاب : 54152
شابک : 978-6000108083
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بزرگ گوش کوچک (خشتی)
Bozorg Goosh-e Kouchak
(مجموعه آهای مواظب ما باشید 4)
کد کتاب : 54153
شابک : 978-6000106324
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بزرگ گوش کوچک اثر محمدرضا مرزوقی

داستان کتاب "بزرگ گوش کوچک" درباره‌ی یک روباه کوچک است که در منطقه‌ای نزدیک به یزد زندگی می‌کند. این روباه به تنهایی در طبیعت زندگی می‌کند و از میوه‌های منطقه برای تغذیه‌اش استفاده می‌کند. اما مشکلی وجود دارد؛ مردم منطقه به اشتباه فکر می‌کنند که او مرغ‌ها و دیگر حیواناتشان را می‌خورد و به همین دلیل قصد دارند او را بکشند.

در دیگر سوی داستان، یک پسر بچه زندگی می‌کند که واقعیت واقعیت‌ها را می‌داند. او می‌داند که این روباه کوچک به هیچ وجه قصد صدمه زدن به دیگران را ندارد و صرفا به دنبال میوه‌ها برای تغذیه خودش است. او سعی می‌کند به دیگران ثابت کند که این حیوان کوچک هیچ علی‌رغمی ندارد و نیاز به شکار دیگر حیوانات ندارد.

در این داستان جذاب، کودکان با ماجراهای این روباه کوچک آشنا می‌شوند و به طبیعت نزدیک می‌شوند. این داستان علاوه بر سرگرمی برای کودکان، اطلاعات مفیدی را نیز ارائه می‌دهد در مورد عادات تغذیه‌ای و رفتارهای حیاتی این حیوانات.

کتاب "بزرگ گوش کوچک" نوشته محمدرضا مرزوقی است و توسط کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان منتشر شده است. این سازمان، یکی از پرچمداران در زمینه تولید کتاب‌های کودکان و نوجوانان است و در کنار کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و بازی‌های سازنده و موسیقی برای کودکان تولید می‌کند. این کتاب نه تنها برای سرگرمی کودکان بلکه برای افزایش دانش آنان نیز مناسب است.

کتاب بزرگ گوش کوچک

محمدرضا مرزوقی
محمد رضا مرزوقی در سال 1355 متولد شد. عاتکه عنوان اولین کتاب اوست که در سال 1380 توسط نشر روشنگران به چاپ رسید. رمان دیگرش به نام تل عاشقون با همکاری نشر افق، و رمان های پسین شوم و بارداری بی هنگام آقای میم با همکاری نشر روشنگران منتشر شد. او در این سال ها جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست نیز داستان هایی نوشته که برخی از آن ها توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده اند.فیلمنامه نویسی و فیلم سازی مستند از فعالیت های دیگر محمد رضا مرزوقی است.