کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟

How to Be a Person
(65 راهکار خفن برای بچه آدم بودن)
کد کتاب : 54194
مترجم :
شابک : 978-6222740771
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ اثر کاترین نیومن

کتاب «چگونه شخص شخیصی باشیم» اثری نوشته «کاترین نیومن» است که نخستین بار در سال 2020 به چاپ رسید. این کتاب با ارائه دستورالعمل هایی گام به گام به توصیف مهارت های زندگی می پردازد. «نیومن» توضیح می دهد که چگونه می توانیم یک یادداشت تشکر بنویسیم، چگونه مهمان بهتری برای میزبان خود باشیم، چگونه زمین را جارو کنیم، چگونه پول هایمان را پس انداز کنیم، و کارهای مختلف خانه را انجام دهیم. او همچنین نمونه هایی ساده را ارائه می کند که کودکان می توانند از طریق آن ها، آموخته های خود را تمرین کنند. اگرچه این کتاب برای مخاطبین کم سن و سال نوشته شده، بعضی از بخش های آن ممکن است برای بزرگسالان نیز جذابیت داشته باشد، از جمله دستورهای پخت ساده و چگونگی ارتباط گرفتن با افراد در شغل های مختلف. مهارت های مورد نظر کتاب به شیوه ای مرحله به مرحله و قابل فهم، و با تصویرسازی هایی بسیار جذاب در اختیار مخاطبین قرار گرفته است.

کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟

کاترین نیومن
کاترین نیومن نویسنده امریکایی متولد 1968 می باشد.او ستون نویس آداب مجله Real Simple، مشارکت کننده منظم در وبلاگ Motherlode نیویورک تایمز و سردبیر برنده جایزه جیمز ریش مجله آشپزی کودکان ChopChop است. او به همراه خانواده اش در آمهرست، ماساچوست زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟
A succinct and entertaining guidebook.
یک کتاب راهنمای موجز و سرگرم کننده.
School Library Journal School Library Journal

An entertaining way to teach valuable skills that every kid (and adult) needs to know.
روشی سرگرم کننده برای آموزش مهارت هایی ارزشمند که هر کودک (و فرد بزرگسال) نیاز دارد که آن ها را بداند.
Booklist Booklist

The ultimate guidebook of essential life skills for kids.
کامل ترین کتاب راهنمای مهارت های ضروری زندگی برای کودکان.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب چگونه شخص شخیصی باشیم؟ (لذت متن)
اگر کسی در خانه شما بیمار است، می توانید برایش خوراکی های آرامش بخش ببرید. مثلا یک کاسه سوپ، چند نان برشته و نیمرو یا یک فنجان دمنوش زنجبیل.

یا وقتی فرد بیمار مشغول تماشای تلویزیون، حل کردن جدول یا تماشا کردن عکس ها و کارت پستال های سفرهایش است، می توانید پیشش بنشینید و همراهی اش کنید.

شاید یکی از همکلاسی هایتان چند روزی مریض بشود. فوری دست به کار شوید و از همه همکلاسی هایتان بخواهید برایش یک کارت درست کنند و رویش یادداشتی بنویسند. بعد همه کارت ها را داخل پاکتی بزرگ بگذارید و برای او بفرستید.