کتاب لذت سحرخیزی

The Pleasure of Waking Up
5 استراتژی پیشرفته برای شروع یک صبح عالی
کد کتاب : 54508
شابک : 978-2000860747
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لذت سحرخیزی اثر فرهاد فراهانی علوی

آیا جزء آن دسته افرادی هستید که معمولا برای انجام کارهای خود وقت کم می آورند و فارغ از این که چه زمانی از خواب بیدار شوند احساس خستگی و خواب آلودگی در طول روز آزارشان می دهد. آیا سحرخیزی یکی از چالش برانگیزترین کارها برای شما است و چگونگی شاد زیستن را نمی دانید؟ اگر پاسخ شما به این دست از سوالات مثبت است کتاب پیش رو اثری مناسب برای شماست. در این کتاب خواهید آموخت که چطور از ذهن خود به عنوان نیرومندترین دستگاه کائنات برای خلق یک صبح عالی و دستیابی به اهدافتان بهره ببرید و با پیروی از نقشه ها و راهنمایی که در اختیارتان قرار گرفته زندگی رویایی تان را به واقعیت مبدل سازید.
لذت سحرخیزی پنج استراتژی پیشرفته را برای شروع یک صبح دل انگیز به شما می آموزد و فرمول اراده برای رسیدن به اهداف را نشان تان می دهد.

کتاب لذت سحرخیزی

دسته بندی های کتاب لذت سحرخیزی
قسمت هایی از کتاب لذت سحرخیزی (لذت متن)
خیلی از افراد، تصور اشتباهی از هدف و رویا در ذهن خود دارند. آن ها گمان می کنند که رویا، یعنی دیوانگی. یا رویا، یعنی آرزویی که هیچ گاه محقق نمی شود و یا رویا، یعنی خواب و این بزرگ ترین ظلمی است که در حق خود می کنند. در نهایت، همه می میرند؛ اما لزوما همه زندگی نمی کنند. رویای هرکسی، فرصتی است برای زندگی کردن. دسته ی دیگری هم هستند که فکر می کنند صرفا رویاپردازی، آن ها را به رویایشان می رساند. اگر شما هم این چنین فکر می کنید، لطفا یک بار دیگر اولین جمله این فصل را بخوانید و آن را در این نقطه چین بنویسید. «……………………………………….» رویای تو قرار نیست تو را قلقلک دهد؛ بلکه قرار است تو را تکان دهد. رویای تو به تو حکم می کند که از جایت برخیز و از رختخواب دل بکن که هیچ موفقیتی در اعماق رختخواب منتظر تو نیست. رویایت هر صبح، در گوشت زمزمه می کند: «بیدار شو و زندگی ات را بساز». رویایت، شب ها قبل از خواب، بر صورتت لبخند و صبح ها به وقت تلاش، بر صورتت اخم می نشاند. شما ارزشمند هستید. برای اثبات ارزشمندی تان، همین بس که شما وقت طلایی خود را صرف رشد خود می کنید. اما برای نزدیک تر شدن به جایگاه واقعیتان، باید عدد ارزشمندی خود را از این هم بالاتر ببرید. صبح، منبع ارزش افزایی است. صبح، دریایی از ارزشمندی است که باید در آن مشتاقانه شناور شوید و خود را غرق در ثروت الهی کنید. هر صبح، خودتان را به منشاء تمام نشدنی قدرت و انرژی متصل کنید. از خداوند، انرژی بگیرید و تا جایی که بالن رویاهایتان بالا می رود بالا بروید. از قانون بالن استفاده کنید و افکار منفی و ناامید کننده و هر آن چه را که مانع اوج گرفتن بالن رویایی تان می شود، دور بریزید. برای اوج گرفتن، باید فکری شعله ور در درونتان وجود داشته باشد. زندگی، همچون بالنی است که هدایت آن بر عهده ی شماست. رو به پایین، ناامیدی است و رو به بالا امید به خداوند است. خداوند تو را آفرید تا اوج بگیری. «در اوج همیشه جا هست.»