کتاب مهره ی مار در ارتباطات

Mohrehye Mar Dar Ertebatat
کد کتاب : 55573
شابک : 978-6004512299
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مهره ی مار در ارتباطات اثر سمیرا کاظمی

کتاب مهره مار در ارتباطات نوشته‌ی سمیرا کاظمی به شما می‌آموزد که چگونه با دیگران ارتباط موفق و موثری برقرار کنید و به واسطه‌ی این توانایی در زندگی شخصی و کاری پیشرفت نمایید.
عصر، عصر ارتباطات و فناوری است و هر شخصی که تمایل دارد در این عصر از نظر فکری، فرهنگی، اقتصادی و... پیشرفت کند، باید بر مهارت برقراری ارتباطات با دیگران مسلط باشد. کتاب حاضر، اثری بسیار ساده و کاربردی است که از نوجوانان تا بزرگسالان می‌توانند از آن برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند.
سمیرا کاظمی در کتاب «مهره مار در ارتباطات» با استفاده از توانایی‌های اکتسابی خود، چیره‌دستی ذاتی، تجربه‌ی فعالیت‌های اجتماعی و... توانسته است به شما بیاموزد که در دنیای امروزی چگونه با دیگران روابط موفقی داشته باشید و به خواسته‌های خود برسید.
زندگی اجتماعی آداب و قوانین خاصی برای خودش دارد. بعضی از آدم‌ها این آداب را خوب بلدند و در ارتباطات خودشان بسیار جذاب و حرفه‌ای عمل می‌کنند، حتما شما هم در جامعه با این افراد برخورد داشته‌اید. آدم‌هایی که نمی‌دانید چرا محبوب می‌شوند و چگونه در ارتباطات دیگران را به خوبی جذب می‌کنند. در مواجهه با این افراد اگر نتوانید راز جذابیت آن‌ها را بفهمید از یک اصطلاح قدیمی استفاده می‌کنید و می‌گویید که آن‌ها مهره مار دارند. در چنین شرایطی لازم است بدانید مهره مار در عصر ارتباطات کشف شده است و برای اینکه بتوانید از این مهره استفاده کنید، فقط کافی است قوانین و آداب ارتباطات را یاد بگیرید، قواعدی که اصلا سخت نیستند. با این اوصاف فرصت را از دست ندهید و با مطالعه‌ی کتاب حاضر موفقیت خود را در زندگی تضمین کنید.
جملات برگزیده کتاب مهره مار در ارتباطات:
- در کارهایی که همسرتان دوست دارد انجام دهد و به کمک شما نیاز ندارد مداخله نکنید.
- روش‌های ارتباط کلامی صحیح را یاد گرفته و در موقعیت مناسب با او صحبت کنید.
- وقتی عکس‌العمل را از قبل به همسرتان می‌گویید از پیش‌بینی بدترین عکس‌العمل در ذهن او جلوگیری می‌کنید.

کتاب مهره ی مار در ارتباطات

سمیرا کاظمی
سمیرا کاظمی متولد سال 1367 می باشد. کارشناسی ارشد مهندسی بازرگانی، کارآفرین و نویسنده کتاب هنر سخنرانیاست.
دسته بندی های کتاب مهره ی مار در ارتباطات
قسمت هایی از کتاب مهره ی مار در ارتباطات (لذت متن)
افراد مغرور و خودخواه انواع مختلفی دارند و البته دلایل زیادی نیز برای وجود خودخواهی و تظاهر در افراد وجود دارد. برای نمونه، یک دلیل می تواند این باشد که آنها «خودشیفته» هستند. «خودشیفتگی» تیپ شخصیتی است که برای اولین بار «فروید» آن را مطرح کرد. در این حالت، فرد در ظاهر اعتماد به نفس کاذب دارد و خود را از دیگران بالاتر و بهتر می داند. در موارد حاد، فرد تصور می کند که شکوه و جلال زیادی دارد، به طوری که خود را فردی شکست ناپذیر و خداگونه می پندارد، اما در واقعیت این طور نیست. «نارسیست» یا «خود شیفته» از افسانه یونانی «نارسیس» گرفته شده است. در این داستان، نارسیس عاشق انعکاس تصویر خود در آب می شود و از فرط این عشق، آن قدر بر لب رود به تماشای تصویر خودش می نشیند که به تدریج سست و ضعیف می شود و درنهایت، جان می دهد و به گل کوچکی تبدیل می شود. نشانه های وجود این نوع خود شیفتگی در افراد شامل مهم پنداشتن خود، همدردی نکردن با افراد، تلاش برای جلب توجه دیگران و علاقه به اغراق کردن در موفقیت ها و استعداد های خود است. اما آیا این افراد آن طور که به نظر می رسد، شکست ناپذیر هستند؟