کتاب مهارت ها و اصول مذاکره اثر بخش در کسب و کار

Skills & Principles Of Effective Negotiation In Business
کد کتاب : 55855
شابک : 978-6005871869
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 221
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت ها و اصول مذاکره اثر بخش در کسب و کار اثر حسین فتحی

این کتاب جامع به مباحث بسیار مهم و ضروری در زمینه راه‌اندازی، توسعه و مدیریت کسب و کار پرداخته است. نویسنده در تمامی فصل‌های این اثر سعی کرده است تا به مهارت‌ها و تخصص‌هایی که برای موفقیت در دنیای کسب و کار ضروری هستند، پرداخته و با توجه به نیازهای دانشجویان، کارآفرینان، و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، پاسخگویی کامل انجام دهد.

این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند به نکات مهم در زمینه مدیریت کسب و کار می‌پردازد و توانایی حل برخی از ابهامات ذهنی را در افراد تقویت می‌کند. اهمیت این کتاب در این است که از طریق مطالعه و به کارگیری مفاهیم و اصولی که در آن آمده است، افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلف مدیریتی و فنی مهارت‌های لازم را بدست آورند. این اثر شامل مباحث متنوعی از جمله مباحث مدیریتی، ارتباطات موثر، مذاکره، تصمیم‌گیری و تهیه طرح کسب و کار می‌شود.

نویسنده این کتاب با تقسیم مطالب به پنج فصل، به صورت دقیق و دسته‌بندی شده به تدریس و آموزش اصول و مهارت‌های کلیدی می‌پردازد. این کتاب به خوانندگان خود کمک می‌کند تا در دنیای پرتلاطم و نوآوری امروز، به اهداف و موفقیت‌های خود دست یابند.

کتاب مهارت ها و اصول مذاکره اثر بخش در کسب و کار

دسته بندی های کتاب مهارت ها و اصول مذاکره اثر بخش در کسب و کار
قسمت هایی از کتاب مهارت ها و اصول مذاکره اثر بخش در کسب و کار (لذت متن)
علائم “پنهان کاری، فریب کاری” در ارتباطات •کف دست رو به زمین هنگام سخن گفتن •بالا انداختن یک طرف شانه (نشانه دروغگویی) •مالیدن انگشت به نوک دماغ (رفع تحریک اعصاب حسی در نوک دماغ به هنگام دروغ گفتن) •گذاشتن دست جلو دهان (نشانه عدم تمایل طرف به سخن گفتن، پنهان کاری یا دروغ گفتن)