کتاب رهبری در موقعیت های دشوار

Leading in Tough Times
(غلبه بر بزرگ ترین چالش ها،با استفاده از شجاعت و اعتماد به نفس)
کد کتاب : 62699
مترجم :
شابک : 978-6001185014
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب رهبری در موقعیت های دشوار اثر جان سی ماکسول


زمان‌های چالش برانگیز فرا خواهد رسید، اما رهبران بزرگ می‌دانند که چگونه تیم‌های خود را رهبری کنند و حتی قوی‌تر ظاهر شوند—هم‌اکنون خود را با استفاده از این راهنمای مفید برای موفقیت شخصی و حرفه‌ای آماده کنید.
رهبران بزرگ با چالش هایی روبرو خواهند شد. بازارها سقوط خواهند کرد. همه گیری ها خواهند آمد. مردم همیشه راه های جدید و جالبی را برای سخت کردن کارها ارائه می دهند. اما رهبران باید به نتیجه برسند و تیمی بسازند که تولید کند، حتی زمانی که شما با شرایط سختی روبرو هستید.
این کتاب کاملا جدید از جان ماکسول که با استفاده از محتوای چندین عنوان پرفروش قبلی او ایجاد شده است، راهنمای نهایی برای کمک به تیم شما برای زنده ماندن و حتی پیشرفت در هنگام اتفاق غیرمنتظره است. ماکسول به رهبران کمک می کند تا چالش های اصلی تیم خود را شناسایی کنند، تعهدات خود را بررسی کنند، بفهمند چه چیزی را می توانند کنترل کنند و از چالش ها به عنوان فرصت هایی برای بازنگری در نحوه انجام کارها استفاده کنند. او در نهایت ابزارهایی را به رهبران می‌دهد تا تیم‌هایشان را در بحبوحه زمان‌های سخت رشد دهند.
از طریق شوخ طبعی، بینش عمیق و مثال‌ها، کارشناس رهبری شناخته شده بین‌المللی، جان سی. ماکسول، به رهبران اطمینان می‌دهد که همچنان می‌توانند به خوبی رهبری کنند و به افراد کمک کنند تا مهارت‌هایی را که برای تبدیل شدن به رهبران بزرگ نیاز دارند، توسعه دهند، حتی در مواقع سخت.

کتاب رهبری در موقعیت های دشوار

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...