کتاب راهنمای عملی بازی دهندگی عروسک

Puppetry: How To Do It
کد کتاب : 55981
مترجم :
شابک : 978-6226666916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای عملی بازی دهندگی عروسک اثر مروین میلار

کتاب «راهنمای عملی بازی دهندگی عروسک» را یک کارگردان با تجربه تئاتر و نمایش عروسکی نوشته است. این کتاب بر روی اجراگری و هنر زنده کردن هر عروسکی تمرکز دارد. برای استفاده از این کتاب نیازی به عروسک‌سازی نیست: فقط با اشیاء ساده شروع می‌شود و همچنین مهارت‌های لازم برای باز کردن پتانسیل بی‌حد و مرز عروسک برای بیان و ارتباط با مخاطب را نشان می‌دهد.
در این کتاب، پنجاه تمرین کاربردی و آسان برای انجام - برای استفاده در یک گروه یا به تنهایی - برای توسعه عناصر کاردستی، ایجاد اعتماد به نفس و کمک به شما در بهبود عروسک گردانی از طریق بازی و بداهه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این کتاب همچنین شامل بخش هایی در مورد انواع مختلف عروسک است که در آن در مورد نحوه اجرای عروسک گردانی روی صحنه و نحوه کارگردانی و طراحی نمایش های عروسکی بحث می شود. کتاب «راهنمای عملی بازی دهندگی عروسک» اثری ایده آل برای بازیگران و اجراگران، برای کارگردانان و طراحان و برای معلمان و دانش آموزان در تمام سنین و سطوح تجربه است. این کتاب هنر عروسکی را ابهام زدایی می کند و به شما کمک می کند با استفاده از انواع عروسک ها و اشیاء روی صحنه اعتماد به نفس و خلاقیت بیشتری داشته باشید.

کتاب راهنمای عملی بازی دهندگی عروسک

مروین میلار
مروین میلار کارگردان تئاتر و عروسک گردانی و کارگردان فیلم سینمایی مهم است.او از اولین کارگاهش در تیم خلاق اسب جنگی تئاتر ملی شرکت داشت، همچنین در نمایش در تئاتر ملی ظاهر شد و گروه های بازیگری را در لندن، نیویورک، تورنتو و برلین کارگردانی کرد. طراحی و کارگردانی دیگر عروسک ها شامل سیرک 1903 (تور بین المللی) و کار برای سر پل مک کارتنی، Residenztheater Munich، تئاتر ملی اسکاتلند و تئاتر ملی بریتانیا، Handspring UK ، Opéra National du Rhin ، Birmingham Rep، Schauspielhaus Zürich ، oyal...
دسته بندی های کتاب راهنمای عملی بازی دهندگی عروسک