کتاب تبدیل اضطراب فراگیر : رویکرد هیجان مدار

Transforming generalized anxiety : an emotion-focused approach
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده: جیمز مک الوانی لادیسلاو تیمولاک
کد کتاب : 56432
مترجم :

شابک : ‫‭978-6222462406
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تبدیل اضطراب فراگیر : رویکرد هیجان مدار اثر جیمز مک الوانی

تبدیل اضطراب فراگیر: رویکرد متمرکز هیجان مدار، رویکردی را برای درمان اختلال اضطراب فراگیر (GAD) بررسی می‌کند که تلاش می‌کند تجربیات عاطفی عمیق‌تر و اساسی‌تری را که مراجعه کنندگان از آن می‌ترسند، آشکار کند. همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان این تجربیات دردناک را در درمان به شکلی از انعطاف‌پذیری عاطفی با ایجاد تجربیاتی از شفقت به خود و ایجاد مرزهای سالم و خشم محافظ تبدیل کرد.
اگرچه بیشتر مقالات در مورد درمان GAD تحت سلطه ی رفتار درمانی شناختی است، این کتاب درمان متمرکز بر هیجان را به عنوان یک درمان جایگزین برای این بیماری ارائه می کند. انعطاف‌پذیری عاطفی که این رویکرد خاص القا می‌کند به‌عنوان منبعی در هنگام مواجهه با محرک‌های آسیب‌پذیری عاطفی عمل می‌کند، اما همچنین نیاز بیمار به اجتناب از محرک‌های ترسناک و تجربیات عاطفی را کاهش می‌دهد. این کتاب که در یک سری مطالعات تحقیقاتی توسعه یافته و با ارجاع به نمونه‌های موردی نشان داده شده است، راهنمای عملی، آگاهانه نظری و مبتنی بر شواهد، برای انجام درمان با مراجعان ارائه می‌کند.
با استفاده از مواد بالینی، و به کارگیری نتایج یک سری مطالعات تحقیقاتی، تبدیل اضطراب فراگیر روان درمانگران و مشاوران را به ابزارهایی مجهز می کند تا به مراجعان GAD کمک کنند تا تجربیات دردناک اصلی را به احساس توانمندی و اعتماد درونی تبدیل کنند.

کتاب تبدیل اضطراب فراگیر : رویکرد هیجان مدار

دسته بندی های کتاب تبدیل اضطراب فراگیر : رویکرد هیجان مدار
نکوداشت های کتاب تبدیل اضطراب فراگیر : رویکرد هیجان مدار
This wonderful book on how to work therapeutically with the painful emotions of these clients provides a virtual feast of theory, practice, bottom up research and case examples.
این کتاب فوق العاده در مورد نحوه کار درمانی با احساسات دردناک این مراجعه کنندگان، محفلی مجازی از نظریه، عمل، تحقیق از پایین به بالا و نمونه های موردی را ارائه می دهد.
Leslie S. Greenberg

Building on Timulak’s previous book, Transforming Emotional Pain in Psychotherapy, this book illuminates the extension of Emotion-Focused Therapy to Generalized Anxiety with a high level of clarity and precision, while also staying true to humanistic therapy values and the clinical complexities of a challenging client population.
این کتاب با تکیه بر کتاب قبلی تیمولاک، تبدیل درد عاطفی در روان درمانی، گسترش درمان متمرکز بر هیجان را به اضطراب عمومی با وضوح و دقت بالایی نشان می دهد، در حالی که به ارزش های درمانی انسان گرا و پیچیدگی های بالینی یک بیمار چالش برانگیز وفادار می ماند.
Robert Elliott

قسمت هایی از کتاب تبدیل اضطراب فراگیر : رویکرد هیجان مدار (لذت متن)