کتاب قدیس،رئیس و موج سوار

The saint, the surfer, and the CEO
کد کتاب : 56840
مترجم :
شابک : 978-6227585575
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قدیس،رئیس و موج سوار اثر رابین شارما

«وقتی در بستر مرگ خوابیده ای و نفس های آخرت را می‌کشی، تنها سه سوال به ذهنت می آد. این سوال ها همون هایی‌ان که من بهشون می‌گم سوال های نهایی هر شخص. از اونجا که این سوال ها مهمترین دغدغه های تو در لحضه‌ی پایان عمر خواهد بود، پس چرا اونقدر شهامت نداشته باشیم که اون مسائل رو به مهمترین دغدغههای همین امروزمون تبدیل کنیم.» پرسیدم:«و اون سوال ها چی‌ان؟» و حس می کردم جوابی که قرار است بشنوم، ممکن اسن زندگی‌ام را تغییر دهد.

«سه تا سوال ساده: آیا خردمندانه زندگی کرده‌ام؟ آیا به خوبی عشق ورزیده‌ام؟ آیا به قدر کافی به دیگران خدمت کرده‌ام؟» در اعماق قلب هر یک از ما جایی هست که پاسخ بزرگ ترین سوال های ما را می داند.

کتاب قدیس،رئیس و موج سوار

رابین شارما
رابین شارما (انگلیسی: Robin Sharma؛ زادهٔ ۱۸ مارس ۱۹۶۵) نویسنده، سخنران انگیزشی اهل کانادا است.او نویسنده کتاب پرفروش راهبی که فِراریش را فروخت است که این کتاب به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده‌است. رابین شارما یکی از سخنرانان برتر جهان در زمینه رهبری و تسلط شخصی است که به تازگی یکی از مربیان برتر رهبری در جهان شناخته شده است. به عنوان مجری ، شارما توانایی خاصی در برقراری ازتباط با مخاطبان دارد و در عین حال بینش های غیرمعمول و مفیدی را ارائه می دهد که باعث می شود افراد بتوانند کار خود را به به...