کتاب تمرین نیروی حال

Practicing the Power of Now
کد کتاب : 4529
مترجم :
شابک : 9789649306339
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تمرین نیروی حال
Practicing the Power of Now
کد کتاب : 61102
مترجم :
شابک : 978-6229656853
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تمرین قدرت حال
Practicing the Power of Now
کد کتاب : 115265
مترجم :
شابک : 978-6008327141
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تمرین نیروی حال اثر اکهارت تله

اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر از تجربه ی تحول آفرین خواندن کتاب نیروی حال بهره مند شده اید، برایتان خواندن کتاب تمرین نیروی حال تجربه ای بسیار لذت بخش خواهد بود.

اکهارت توله، معلم معنوی و نویسنده که در آلمان به دنیا آمده و در دانشگاه های لندن و کمبریج تحصیل کرده است، به سرعت به عنوان یکی از الهام بخش ترین معلمان معنوی جهان پذیرفته و شناخته شده است. دیدگاه های او فراتر از هر دین، آموزه یا اعتقاد خاصی است. اکهارت در کتاب «نیروی حال» و کتاب بعدی‌اش «تمرین نیروی حال» روشنگری ای را که خود پس از یک دگرگونی عمیق درونی که مسیر زندگی، او را تغییر داد، به اشتراک می‌گذارد.
مسیر شما به سوی روشنگری: تمرین نیروی حال جوهر را از آموزه های اکهارت در کتاب پرفروش نیویورک تایمز او، نیروی حال (که به 33 زبان ترجمه شده است) استخراج می کند. تمرین نیروی حال به ما نشان می دهد که چگونه خود را از "بردگی ذهن" رها کنیم. هدف این است که بتوانیم در طول زندگی روزمره وارد یک حالت هوشیاری بیدار شده و آن را حفظ کنیم. اکهارت از طریق مدیتیشن و تکنیک‌های ساده به ما نشان می‌دهد که چگونه افکار خود را ساکت کنیم، جهان را در لحظه ی حال ببینیم و راهی برای "زندگی پر از لطف، آسانی و سبکی" پیدا کنیم.
کتاب تمرین نیروی حال را فرناز فرود ترجمه کرده است. این کتاب توسط نشر کلک آزادگان به چاپ رسیده است.

کتاب تمرین نیروی حال

اکهارت تله
اکهارت تله، اکهارت تل یا اکهارت تلی، زاده ی 16 فوریه ی 1948، نویسنده و معلم معنوی است.تله در شهر لونن واقع در شمال دورتموند در کشور آلمان متولد شد. او دوران کودکی خود، به خصوص دوران ابتدایی زندگی در آلمان، را دورانی سرشار از غم و بدون شادی توصیف می کند. پدر و مادر اکهارت پس نزاع و مشاجره های فراوان، سرانجام از یکدیگر جدا شدند و او خیلی زود نسبت به محیط خصومت آمیز مدرسه احساس بیگانگی کرد. تله در سیزده سالگی به منظور زندگی با پدرش به اسپانیا رفت. پدر اکهارت اصراری به حضور پسرش در دبیرستان نداشت...
قسمت هایی از کتاب تمرین نیروی حال (لذت متن)
یک حیات جاودان و همیشگی در ورای هزاران هزار شکل حیات مقید به تولد و مرگ ، وجود دارد. مردمان بسیاری برای توصیف آن ، واژه خدا را به کار می برند، من اغلب آن را وجود بی همتا یا به اختصار، وجود می نامم . واژه وجود نیز مانند واژگان دیگر در این زمینه چیزی را روشن نمی کند. اما مزیت وجود آن است که مفهوم گسترده ای دارد و آن نادیدنی نامحدود را به موجودی محدود تقلیل نمی دهد. امکان ندارد بتوان تصویری ذهنی از آن ساخت و هیچ کس نمی تواند مدعی مالکیت انحصاری آن شود. وجود، حضور بی واسطه شماست و به صورت حس حضور خود شما بی درنگ در دسترس است .

چنان چه ذهن به درستی مورد استفاده قرار گیرد ابزاری عالی ست ، اما اگر به اشتباه به کار گرفته شود بسیار مخرب می گردد. با این وجود، مساله این نیست که از ذهن خود استفاده نادرست می کنید، بلکه این است که به طور معمول اصلا از آن استفاده نمی کنید؛ ذهن ، از شما استفاده می کند. بیماری این است .