کتاب خدا و ضرب المثل ها

Khoda Va Zarb-Al-Masalha
کد کتاب : 57987
شابک : 978-9642024315
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خدا و ضرب المثل ها اثر غلامرضا حیدری ابهری

این اثر کتابی ادبی و دینی است که علاوه بر ایجاد زمینه ی آشنایی با معنای پنجاه ضرب المثل زیبای فارسی، با استفاده از زبان شیرین ضرب المثل ها، از خدا و بزرگی های او می گوید و اطلاعات بیشتری درباره ی این خالق بی همتا ارائه می دهد.

کتاب خدا و ضرب المثل ها

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...
قسمت هایی از کتاب خدا و ضرب المثل ها (لذت متن)
مادر، خیلی مهربان است. او برای ما غذا می پزد، لباس های ما را تمیز می کند، مهربانانه ما را نوازش می کند و می بوسد، در زمان بیماری، ما را پیش پزشک می برد و شب و روز به فکر راحتی و آسایش ماست. پدر هم خیلی مهربان است. او برای تهیه خرج زندگی ما، روزها سر کار می رود و با علاقه کار می کند. شب ها که به خانه می آید، ما را در آغوش می گیرد و با ما بازی می کند و حواسش به ما هست. گاهی نیز ما را به بازار می برد و لباس و اسباب بازی و خوردنی های خوشمزه برایمان می خرد. آیا تا حالا فکر کرده اید که چه کسی پدر و مادر را به ما داده است؟ بله، این دو نعمت ارزشمند را هم خدا به ما داده است. خدا نعمت های زیادی به ما بخشیده است. پدر و مادر فقط دو تا از نعمت های او هستند. پس معلوم می شود که خدا از پدر و مادر مهربان تر است. چون علاوه بر این دو نعمت خود، نعمت های دیگری هم به ما داده است.