کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند 2

The Case of the Mysterious Mr. Jekyll
(پرونده ی رمزآلود آقای جکیل)
کد کتاب : 58296
مترجم :
شابک : 978-6222740832
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند 2 اثر دنیل کنی

آیا می خواهید فرزندانتان عاشق خواندن باشند، در یک ماجراجویی گم شوند و شاید حتی از ریاضی لذت ببرند؟
بازرسان ریاضی یک پاسخ دارند!
هر کتاب در این مجموعه پرمخاطب رازآمیز و کارآگاهی طراحی شده است تا خوانندگان 9 تا 12 ساله را به یک معمای جذاب بکشاند که شخصیت‌های آن چنان باهوش و خنده‌دار است که فراموش می‌کنند در حال یادگیری ریاضی هستند.
همین امروز دومین کتاب از این مجموعه بزرگ مبارزه با جرم و جنایت، خوره های ریاضی کارآگاه می شوند 2 (پرونده ی رمزآلود آقای جکیل) را بخرید!
سطح سنی: 9 و بالاتر سطح پایه: 3 و بالاتر
مثل شرلوک هلمز...

کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند 2

دنیل کنی
دانیل کنی نویسنده پرفروش ترین آمازون در مجموعه کارآگاهی، بازرسان ریاضی است. او همچنین نویسنده گروه Beef Jerky Gang ، The Big Life of Remi Muldoon ، Curial Diggs World Treasure Hunter ، Tales of a Pirate Ninja و سایر کتابهای خنده دار برای بچه های باهوش است.
قسمت هایی از کتاب خوره های ریاضی کارآگاه می شوند 2 (لذت متن)
ماه کامل بر فراز شهر رونزبرگ، در نوری سرد و آبی رنگ تن می شست. ناشناسی نقاب دار، آهسته و مخفیانه از خیابان ها می گذشت و در سایه های سربه فلک کشیده ناپدید می شد. هنگامی که به نبش خیابان اک و وندربیلت رسید، زیر ردیفی از بوته های بلند ایستاد و به آسمان نگاه کرد. مرحله ی آخر، همیشه سخت ترین مرحله بود. صبر، کلید موفقیت بود. هنگامی که ماه زیر ابر رفت، ناشناس از مخفیگاهش در زیر بوته ها بیرون آمد و به سرعت از چمن های خانه ی ( آیدا رینی ) گذشت و خود را به در پشتی رساند، همان جایی که یک نفر از شب قبل، چراغ هوشمند تشخیص حرکت را از کار انداخته بود. استخوانی از کیف مدرسه ی بزرگ سبزرنگی درآورد و بی سروصدا از لای دریچه ی مخصوص سگ ها به به درون حیاط انداخت. سگ پاکوتاهی جست و خیز کنان به طرف در حیاط آمد. واق واق کرد و با سروصدایی شادمانه به استخوان حمله ور شد و...