کتاب راهنمای کار و پژوهش با میکروسکوپ

The Ultimate Guide to Your Microscope
کد کتاب : 58595
مترجم :
شابک : 978-6002121547
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای کار و پژوهش با میکروسکوپ اثر شار لیواین

اگر میکروسکوپ دارید و نمی دانید چگونه از آن استفاده کنید، یا تصمیم دارید که میکروسکوپ بخرید اما نمی دانید چه کارهایی با آن می توانید انجام بدهید، این کتاب برای شما نوشته شده است. حتی برای بسیاری از کسانی که با کار و پژوهش با میکروسکوپ آشنا هستند برخی از آزمایش های این کتاب بسیار جالب است.
با میکروسکوپ دریچه ای به جهان شگفت انگیز و پنهان از چشم هایتان باز کنید. جانداران گوناگونی که در اطراف ما، حتی روی سطح بدن ما و در دهان ما زندگی می کنند ببینید و درباره ی آن ها تحقیق کنید. نحوه ی رشد گرده های گل را ببینید ، ببینید که آیا ترکیب اشک همه ی کسانی که می شناسید مانند هم است! بخش های گوناگون یک گیاه را برش بزنید و با ساختمان آن آشنا شوید.
با این کتاب و یک میکروسکوپ ماه ها و سال ها برای شناخت جهان ناشناخته پیرامون تان پژوهش خواهید کرد.

کتاب راهنمای کار و پژوهش با میکروسکوپ

شار لیواین
شار لوین ، متولد 1953) نویسنده و طراح کودکان کانادایی است.شار بیش از 70 کتاب و کتاب/مجموعه نوشته است ، که عمدتا در زمینه علوم عملی برای کودکان است. شار به دلیل فعالیت خود در زمینه سواد علمی و ارتقاء علم ، به نشان 2016 کانادا منصوب شد. در سال 2015 ، او توسط دانشگاه آلبرتا شناخته شد و جایزه افتخار فارغ التحصیلان را دریافت کرد. لوین و نویسنده همکارش ، لزلی جانستون ، مشترکاً از شورای نوآوری BC (2006) جایزه Eve Savory for Communication Science دریافت کردند و کتاب آنها ، Science Backyard ، فینالیست...