کتاب خاله پیرزن دور نیست

Khale pirzan
قصه های بز زنگوله پا 2
کد کتاب : 59622
شابک : 978-6006475233
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خاله پیرزن دور نیست اثر علی اصغر سیدآبادی

مامان‌ بزی قصه شنگول و منگول و حبه‌ انگور را برای بزغاله‌‌ها تعریف کرد اما بزغاله‌‌ها به این فکر می‌‌کردند که نکند یک روز مادرشان نباشد و گرگ بیاید سراغ آن‌ها. برای همین فردای آن شب که مامان‌ بزی بیرون رفته بود، وقتی برگشت به خانه، بزغاله‌‌ها در را به روی او باز نکردند، چون فکر می‌‌کردند گرگ است که در می‌‌زند و مادرشان نیست. مامان‌ بزی بیرون در مانده بود و نگران بود که نکند گرگ بیاد و او را بخورد. مامان بزی فکر کرد برود خانه خاله پیرزن، همان که حیوان‌‌ها تک تک به خانه‌‌اش رفته بودند و او گفته بود پیشش بمانند، اما تکلیف بزغاله‌ ها چه می‌‌شود؟
در این کتاب، نویسنده سیر داستان «بز زنگوله‌ پا» و قصه پیرزنی که به حیوانات پناه می‌‌دهد و همه حیوانات در خانه او ساکن می‌‌شوند را با هم تلفیق کرده و روایتی جالب برای کودکان طرح می‌‌کند.

کتاب خاله پیرزن دور نیست

علی اصغر سیدآبادی
علی اصغر سیدآبادی (زادهٔ ۱۳۵۰ در سیدآباد) مروج کتاب خوانی، نویسنده کودک و نوجوان و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان ایرانی است.تا امروز حدود ۶۰ کتاب از او منتشر شده که موضوع برخی از آنها مباحث نظری ادبیات کودک و نوجوان و باقی داستان و شعر برای کودکان و نوجوانان است. سیدآبادی در سال ۱۳۹۷ از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به عنوان یکی از کاندیداهای ایرانی برای دریافت جایزه آسترید لینگرن معرفی شده است.او در سال ۱۳۹۳ برای مجموعهٔ ۳جلدی «قصه های بز زنگوله پا» به خاطر «استفادهٔ خلا...