کتاب راز آتلانتیس

The Atlantis Code
کد کتاب : 59842
مترجم :
شابک : 978-6001827044
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 576
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب راز آتلانتیس اثر چارلز بروکا

یک استاد زبان شناسی هیجان انگیز در هاروارد و یکی از شاخه های فوق سری کلیسای کاتولیک برای کشف اسرار شهر گمشده آتلانتیس با هم رقابت می کنند. ویرانه‌های تمدن باستانی پیشرفته و معما ‌آمیز، شهرت، ثروت و قدرت کاشف خود را نوید می‌دهند... اما اسرار عجیب و مهمی درباره منشأ انسان در خود دارند.
در حالی که توماس لوردز، زبان شناس و باستان شناس مشهور جهان، در حال فیلمبرداری فیلمی است که زندگی پر زرق و برق و دستاوردهای علمی او را به نمایش می گذارد، ماهواره ها خرابه های باستانی غیرممکنی را در امتداد سواحل اسپانیا مشاهده می کنند. لوردز دقیقا معنی آن را می داند: قاره گمشده آتلانتیس پیدا شده است. مسابقه ادامه دارد و رقبای لوردز هر کاری را انجام خواهند داد تا ابتدا به آنجا برسند.
هر کس قاره گمشده را کنترل کند، جهان را نیز کنترل خواهد کرد.
چارلز بروکا نام مستعار یک نویسنده و مدرس دانشگاه است که در غرب میانه زندگی می کند. او زندگی غنی و متنوعی داشته است و شیفته تاریخ، دستاوردهای انسانی و باستان شناسی است. او کتاب رمز آتلانتیس را پس از دیدن مقاله ای در یک مجله ی علمی آغاز کرد. این مقاله یک عکس ماهواره‌ای را نشان می‌دهد و به خرابه‌های قابل مشاهده در اسپانیا اشاره می‌کند که دقیقا با توصیف آتلانتیس که در نوشته‌های افلاطون نقل شده مطابقت دارد. از آنجایی که ویرانه ها در یک پارک ملی معروف قرار داشتند، او مطمئن بود که هرگز مورد کاوش قرار نخواهند گرفت. این باعث شد او به این فکر کند که چه گنجینه هایی در زیر زمین دفن شده است. نتیجه کد آتلانتیس بود. این کتاب اولین تریلر ماجراجویی منتشر شده ی این نویسنده است.

کتاب راز آتلانتیس

نکوداشت های کتاب راز آتلانتیس
Brokaw’s hero is Indiana Jones without the whip. Who knew archaeology could be so exciting? Wonderful entertainment.
قهرمان بروکاو ایندیانا جونز بدون شلاق است. چه کسی می دانست که باستان شناسی می تواند اینقدر هیجان انگیز باشد؟ یک سرگرمی فوق العاده.
Stephen Coonts

If you enjoyed The Da Vinci Code, The Atlantis Code will take you to a new level of mystery, wonder, adventure, and excitement.
اگر از کد داوینچی لذت بردید، کد آتلانتیس شما را به سطح جدیدی از رمز و راز، شگفتی، ماجراجویی و هیجان می برد.
Deepak Chopra

قسمت هایی از کتاب راز آتلانتیس (لذت متن)
توماس لوردز حس عجیبی داشت. انگار می دانست قرار است چه اتفاقی بیفتد. با بی میلی از لیموزین استرچ راحت خود پیاده شد. او معمولا از هر فرصتی برای صحبت کردن در مورد کارش لذت می برد، مخصوصا اینکه شانس درخواست بودجه برای برنامه های باستان شناسی ای که باورشان داشت و برای آنها رایزنی کرده بود را هم داشته باشد. اما نه امروز. زیر گرمای سوزان آفتاب مصر، هنگام ظهر که خورشید در اوج آسمان قرار داشت، کوله پشتی چرمی زخم خورده اش را کنار پایش به زمین انداخت و به تالار رومی بزرگی که سپاهیان ناپلئون بناپارت هنگام حفاری برای ساخت استحکامات جدید نظامی کشف کرده بودند خیره شد.