کتاب نیروی سیگما (توفان شن)

Sandstorm
(کتاب اول)
کد کتاب : 1201
مترجم :
شابک : 978-600-182-333-6
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 664
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

معرفی کتاب نیروی سیگما (توفان شن) اثر جیمز رولینز

کتاب توفان شن، رمانی ماجرایی و معمایی نوشته ی جیمز رولینز است که نخستین بار در سال 2004 وارد بازار نشر شد. انفجاری غیرقابل توضیح، مجموعه ی آثار باستانی موزه ی لندن را به لرزه درمی آورد و باعث به صدا درآمدن زنگ هشدار در نهادهای سری در سراسر جهان می گردد. اکنون جست و جو برای یافتن پاسخ، کارا کنسینگتون، دوستش سافیا الماز که نگهبان زیبا و باهوش گالری است و راهنمایشان، ماجراجویی بین المللی به نام اوماها دون را به دنیایی می برد که در رویاهایشان نیز نمی دیدند: شهری گمشده و مدفون در زیر صحرای عربستان. اما افراد دیگری نیز به آن جا خواهند آمد که برخی، نیات شوم و تاریکی در سر دارند. اما ماجرا خیلی بزرگتر از این حرف هاست و پای نیرویی باستانی و فوق العاده قدرتمند در میان است که می تواند یک آرمان شهر را خلق کند... یا این که تمام چیزهایی که بشر در طول قرن ها ساخته را نابود سازد.

این مجموعه کتاب روایت کننده ماجرایی شگفت انگیز، تخیلی، معمایی و جنایی و نامزد جایزه بری به عنوان بهترین تریلر سال 2006 است. داستانی که از هجوم عده ای مسلح در لباسی مبدل به کلیسایی در آلمان و دزدیده شدن استخوان های مگی آغاز می شود؛ نیروی سیگما برای حل مشکل پیش آمده وارد عمل می شود و در حین انجام ماموریت خود برای دستگیری افرادی که استخوان های مقدس با قدرتی خارق العاده در تغییر سرنوشت بشر را دزدیده اند به انجمنی مرگبار بر می خورد. رمان حاضر تلاش های علم و مذهب را برای نجات بشر از سرنوشت وحشت آورش به تصویر می کشد.

کتاب نیروی سیگما (توفان شن)

جیمز رولینز
جیمز رولینز با نام اصلی جیمز پاول چاکوفسکی، زاده ی 20 آوریل 1963، دامپزشک و نویسنده ی آمریکایی است.رولینز در شیکاگو چشم به جهان گشود. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته ی زیست شناسی تکاملی ادامه داد و در سال 1985 با درجه ی دکترا در رشته ی دامپزشکی از دانشگاه میزوری فارغ التحصیل شد. رولینز سپس به ساکرامنتوی کالیفرنیا رفت و فعالیتش را به عنوان دامپزشک آغاز نمود. او پس از چندی دامپزشکی را رها کرد تا نویسنده ای تمام وقت شود.
نکوداشت های کتاب نیروی سیگما (توفان شن)
Rollins mixes science, history, facts, and fiction into a thrilling swirl of an adventure story with an incredible pace.
رولینز، علم، تاریخ، حقایق و داستان را ترکیب می کند و مارپیچی هیجان انگیز از داستانی ماجرایی با سرعتی باورنکردنی خلق می کند.
School Library Journal School Library Journal

Nonstop action-adventure.
حادثه و ماجراجویی به شکلی بی وقفه.
Oklahoman

Rollins writes with intelligence, clarity, and a sense of humor.
رولینز با هوش، شفافیت و شوخ طبعی می نویسد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب نیروی سیگما (توفان شن) (لذت متن)
انتخاب باید کرد... قبل از این که هیچ انتخابی برایمان باقی نماند.

همه ی آن ها می دانستند که مرزها دیگر به اندازه ی ایدئولوژی ها جهان را تقسیم بندی نمی کردند.

به یاد داشته باش، بچه، زندگی یک خط مستقیم نیست. زندگی، گردان است.