کتاب طراحی از اشیاء با مداد

Pencil Drawing
کد کتاب : 61301
مترجم :
شابک : 978-9643061340
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی از اشیاء با مداد اثر ژن فرانک

تکنیک های پیشرفته طراحی مداد را بیاموزید! نویسنده Frank M. Rines در مورد رویکردهای کار با گرافیت و تکنیک های طراحی طبیعت بی جان و منظره بحث می کند. او بر اهمیت طراحی و ترکیب بندی خوب و همچنین دقت تاکید می کند و نشان می دهد که چگونه می توان با افزودن نورها و سایه ها همراه با پیشنهاد رنگ و بافت، یک نقاشی مشخص را توسعه داد.
این نسخه تک جلدی که برای هنرمندان و دانشجویان هنر با مهارت های متوسط و پیشرفته مناسب است، ترکیبی از دو کتابچه راهنمای آموزشی و طرح مداد است. تصاویر فراوان شامل تصاویر تمام صفحه و همچنین تصاویر کوچکتر و نمونه های پیشرو است که استفاده از پرسپکتیو، کنتراست نور و سایه و سایر عناصر تکنیک را نشان می دهد. موضوعات شامل صحنه هایی از اشیاه است.
در این کتاب یک مرور جامع و دقیق از نکات ظریف کار با مداد، از جمله طراحی و نقشه های تمام شده را دریافت خواهید کرد. به علاوه، بینش ارزشمندی در مورد تکنیک‌های مفیدی مانند پرسپکتیو، نور و سایه، و بافت به دست آورید. دستورالعمل‌های آسان برای دنبال کردن، تکنیک‌هایی را با تصاویر فراوان نشان می‌دهند که شامل تصاویر تمام‌صفحه و همچنین تصاویر کوچک‌تر و نمونه‌های پیشرونده می‌شود تا به شما در ایجاد یک طرح کلی کمک کند.

کتاب طراحی از اشیاء با مداد

ژن فرانک
ژن فرانک در 6 می 1927 در چارلستون، آرکانزاس، ایالات متحده به دنیا آمد. پسر آرتی فرانک و ادنا آلما (بردلی) یانسی.