کتاب طراحی فراگیر

Universal design
(دست یابی به محیط های همه شمول)
کد کتاب : 62568
مترجم :
شابک : 978-6008420200
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 514
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طراحی فراگیر اثر ادوارد استاینفلد

کتاب «طراحی فراگیر؛ دستیابی به محیط‌های همه‌شمول» توسط اساتید برجسته معماری نگارش شده‌است؛ نویسنده اول این کتاب پرفسور ادوارد استاینفلد موسس مرکز ایده (IDeA) در کشور آمریکا، در ۵۰ سال تجربه کاری خود، تحقیقات بی‌شماری انجام داده و هزاران دانشجو در زمینه‌های مرتبط با رویکرد طراحی فراگیر تربیت کرده‌است. ایشان بیش از ۱۰۰ کتاب و ۳ اختراع به نام خود ثبت کرده‌اند. بسیاری از نشریات ایشان در زمینه‌های طراحی دسترس‌پذیر و فراگیر مرجع اصلی به‌شمار می‌روند. پروفسور استاینفلد به عنوان مشاور دولت آمریکا نیز فعالیت داشته‌است. همچنین ایشان مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی و اجرایی متعددی را برعهده‌داشته و جوایز بسیاری در این زمینه دریافت کرده‌است.
کتاب حاضر منبعی ارزشمند برای معماران، طراحان داخلی، برنامه‌ریزان شهری، معماران منظر، طراحان محصولات و تمامی افرادی که به رویکردهای دسترس‌پذیری و طراحی فراگیر علاقه مند هستند، محسوب می‌شود. همچنین این کتاب مرجع اصلی تدریس دوره‌های آموزش طراحی فراگیر، در مرکز طراحی فراگیر و دسترسی‌به‌محیط (IDeA) در دانشگاه بوفالو است. از مزیت گذراندن دوره‌های طراحی فراگیر با مرجعیت این کتاب، برای معماران ایالات‌متحده دریافت ۱۵ اعتبار CEU است. با توجه به ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این کتاب، تصمیم بر‌آن‌شد با کسب اجازه از نویسندگان آن، به ترجمه اقدام شده تا در دسترس علاقه‌مندان قرار‌گیرد.

کتاب طراحی فراگیر

ادوارد استاینفلد
پرفسور ادوارد استاینفلد مؤسس مرکز ایده (IDeA) در کشور آمریکا، در ۵۰ سال تجربه کاری خود، تحقیقات بی‌شماری انجام داده و هزاران دانشجو در زمینه‌های مرتبط با رویکرد طراحی فراگیر تربیت کرده‌است. ایشان بیش از ۱۰۰ کتاب و ۳ اختراع به نام خود ثبت کرده‌اند. بسیاری از نشریات ایشان در زمینه‌های طراحی دسترس‌پذیر و فراگیر مرجع اصلی به‌شمار می‌روند. پروفسور استاینفلد به عنوان مشاور دولت آمریکا نیز فعالیت داشته‌است. همچنین ایشان مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی و اج...
دسته بندی های کتاب طراحی فراگیر