کتاب راهنمای طرح بازاریابی

The Marketing Plan Handbook
کد کتاب : 63919
مترجم :

شابک : ‌‌978-6226156127
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای طرح بازاریابی اثر الکساندر چرنو

راهنمای طرح بازاریابی، یک رویکرد ساده برای نوشتن برنامه های بازاریابی مختصر و معنی دار ارائه می دهد. با ارائه یک روش جامع و گام به گام برای ایجاد طرح بازاریابی استراتژیک قابل اعتماد، این کتاب اطلاعات مربوطه را به صورت مختصر و مستقیم ارائه می دهد و اصول اساسی نوشتن یک طرح بازاریابی را مشخص می کند و چارچوبی جامع را ارائه می دهد که اجزای اساسی برنامه را شامل می شود.
طرح بازاریابی که در این کتاب ارائه شده است، بر دیدگاه بازاریابی به عنوان یک نظام تجاری مرکزی بناشده است که جنبه های کلیدی مدل کسب وکار شرکت را تعریف می کند. این دیدگاه از بازاریابی در رویکرد میان کارکردی در برنامه ریزی تجاری استراتژیک انعکاس می یابد.
کتاب راهنمای طرح بازاریابی یک رویکرد یکپارچه برای نوشتن طرح بازاریابی ارائه می دهد که جنبه های فنی، مالی، سازمانی و عملیاتی کسب وکار را شامل می شود. این رویکرد منجر به طرح بازاریابی می شود که نه تنها مناسب برای بازاریابان بلکه برای کل سازمان است. راهنمای طرح بازاریابی می تواند برای مدیران در هرگونه سازمانی سودمند باشد.
راهنمای طرح بازاریابی برای مدیرانی طراحی شده است که در حال حاضر با اصول مدیریت بازاریابی استراتژیک آشنا هستند و به دنبال توسعه برنامه های بازاریابی معنی دار و تمرکز یافته ای هستند که نتایج قابل ملاحظه ای را ایجاد می کنند.

کتاب راهنمای طرح بازاریابی

الکساندر چرنو
الکساندر چرنو، معروف به Alexander Chernev در دنیای علمی و تجاری، یکی از صاحب‌نظران برجسته در زمینه بازاریابی و مدیریت استراتژیک است. او به خاطر نگاه عمیق و تحلیلی خود به مباحث بازاریابی و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی شناخته شده و به عنوان یکی از پیشروان در این زمینه‌ها شناخته می‌شود.الکساندر چرنو در زمینه‌های استراتژی بازاریابی، تحلیل رفتار مصرف‌کننده، و مدیریت برند تخصص دارد. او به خاطر داشتن دیدگاه‌های نوآورانه و کاربردی در این حوزه‌ها مورد توجه قرار گ...