کتاب بازاریابی خدمات مالی

Financial Services Marketing
کد کتاب : 63924
مترجم :
شابک : 978-6008190936
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 666
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازاریابی خدمات مالی اثر کریستین انو

کتاب بازاریابی خدمات مالی ترجمه کاملی است از اثر پر ارزش کریستین انو و نایجل وایت به نام Financial Services Marketing که تحت عنوان بازاریابی خدمات مالی از طرف انتشارات ادیبان روز در اختیار علاقه مندان به موضوع بازاریابی و خدمات مالی قرار می گیرد.
هدف این کتاب، شرح و تحلیل جالب و مبسوطی از مدیریت معاصر خدمات مالی و ارائه ی ابزاری برای تصمیم گیری در زمینه ی مدیریت مالی می باشد. کتاب هر دو بعد تئوریکی و کاربردی را در ۳ بخش اصلی - بستر و استراتژی، جذب مشتریان، و توسعه مشتریان و در ۱۷ فصل پوشش می دهد.
این کتاب در محیط متغیر کسب و کار خدمات مالی که روز به روز رقابتی هم می شود، می تواند به عنوان یک نمونه یا مرجع به شما کمک کند تا مسائل و فرصت های کسب و کار خود را شناخته و برندهای خود را به درستی ایجاد کرده و آن ها را مدیریت نمایید.

کتاب بازاریابی خدمات مالی

کریستین انو
کریستین تلما انیو (زاده آوریل 1960) استاد دانشگاه وارویک است.اوایل کار آکادمیک انیو به عنوان یک اقتصاددان کشاورزی در دانشگاه نیوکاسل از تاین بود. او سپس به سمت بازاریابی رفت و استاد بازاریابی در دانشگاه ناتینگهام شد.او در فهرست افتخارات تولد ملکه الیزابت دوم در سال 2016 به عنوان OBE شناخته شد.