کتاب پرسش های دخترانه

Is This Normal?
(هرچه دوست دارید درباره بلوغ بپرسید)
کد کتاب : 64859
مترجم :
شابک : 978-6001882265
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پرسش های دخترانه اثر کارا ناترسون

آیا از تغییرات در بدن‌تان نگران و شگفت‌زده شده‌اید؟ آیا با احساسات و هیجانات تازه‌ای مواجه شده‌اید؟ آیا به دنبال پاسخ به این تغییرات از پدر و مادرتان سوال نمی‌پرسید؟ این کتاب تمامی سوالات شما در مورد مسائلی چون بلوغ، مدیریت هوش هیجانی و برقراری ارتباط با پدر و مادر را پوشش می‌دهد. در کتاب "پرسش‌های دخترانه"، سوالات متعددی مطرح شده که احتمالا شما هم مشابه آنها را دارید. این کتاب تلاش می‌کند پاسخ‌هایی را ارائه دهد که به دختران در درک احساساتشان و مواجهه با تغییرات زندگی کمک کند. بعد از مطالعه این کتاب، شما ممکن است بخواهید بیشتر بدانید و از پدر و مادر یا افراد بزرگ‌تری که به آنها اعتماد دارید، سوالات خود را بپرسید.

در بخشی از این کتاب که به "صحبت کردن با پدرها و مادرها" اختصاص دارد، می‌آموزید که چگونه برای شروع گفتگویی معنی‌دار با آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. در "پرسش‌های دخترانه"، مواردی از جمله:

1. تمیزی و بهداشت شخصی
2. اطلاعات پایه درباره بدن
3. تصویر سلامتی و بدن
4. احساسات و خلق و خوی شما
5. پندهای مفید برای برقراری ارتباط با پدر و مادرتان

آمده است. این کتاب سعی دارد تا به دختران کمک کند تا بازتابی مناسبی بر تغییراتی که در دوره بلوغ به وجود می‌آید، داشته باشند و بتوانند با خیال راحت به پدر و مادر خود مشوره‌ها و سوالات خود را ارائه دهند.

کتاب پرسش های دخترانه

کارا ناترسون
کارا ناترسون متخصص اطفال، مشاور و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز می باشد.کارا ناترسون فارغ التحصیل کالج هاروارد و دانشکده پزشکی جان هاپکینز، در زمینه اطفال و در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو آموزش دیده است. او در شهر زادگاهش لس آنجلس شروع به فعالیت پزشکی کرد. کارا همچنین سفر به کشور را آغاز کرد و با بچه ها و والدین در مورد مالکیت سلامتی و سلامتی آنها صحبت کرد. او دارای توانایی منحصر به فردی است که تحقیقات پیشرفته را قابل درک، حتی سرگرم کننده می کند.