کتاب روش های علمی تحلیل مسائل شهری

Systemic Planning
کد کتاب : 65335
مترجم :
شابک : 978-9640348253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 406
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 1971
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روش های علمی تحلیل مسائل شهری اثر آنتونی کاتانیزی

در اینجا نخست باید معنای فرم محیط را روشن کنیم. برای مقصود تحلیل حاضر دوم فرم محیط وجود دارد نوع نخست به مقیاس انسانی و آنچه حواس آدمی می تواند برداشت کند بستگی دارد .
این نوع فرم معمولا فقط به بخش هایی از شهر بستگی دارد به جای آن که به تمام آن بستگی داشته باشد. نوع دیگر فرم دقیقا همان است که به تمام نواحی شهر پیوستگی و بستگی دارد یعنی فرمی که این کل را پدید می آورند. این نوع فرم به دیده نمی آید زیرا شامل بسیاری از جنبه های گوناگون شهر می‌شود. حتی از درون هواپیما تنها یک جنبه این نوع فرم به دیده می آید و آن توده این چنین فرمی است.
اما مجموعه روابط عملکردهای شهری نظم فضایی و فرم محیط را می توان مشخص کرد تا فرم کل به صورت یک مدلسازی تجریدی توصیف شود.

کتاب روش های علمی تحلیل مسائل شهری

آنتونی کاتانیزی
آنتونی جیمز کاتانیز، مدیر دانشگاه آمریکایی، نویسنده و رئیس و مدیر عامل سابق موسسه فناوری فلوریدا است. قبل از سمت خود در موسسه فناوری فلوریدا، کاتانیز رئیس دانشگاه آتلانتیک فلوریدا بود. کاتانیز قبلاً به عنوان رئیس و رئیس شورای رئیس جمهور کنفرانس ایالتی Sunshine خدمت می کرد.او همچنین سمت‌های مدیریت دانشگاهی را در مؤسسه پرت در شهر نیویورک، دانشگاه ویسکانسین میلواکی، دانشگاه میامی و موسسه فناوری جورجیا بر عهده داشته است. کاتانیز استاد ارشد فولبرایت در دانشگاه Pontificia Universidad Javeriana...
دسته بندی های کتاب روش های علمی تحلیل مسائل شهری