کتاب نگاهی علمی به ذهن آ گاهی

Altered traits
علم از تاثیر ذهن آگاهی بر مغز و جسم میگوید
کد کتاب : 65440
مترجم :
شابک : 978-6227758085
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 289
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

تحول ذهن
Altered Traits
مدیتیشن چه تاثیری بر ذهن، مغز و بدن ما دارد؟
کد کتاب : 124972
مترجم :
شابک : 978-9649957890
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب نگاهی علمی به ذهن آ گاهی اثر دانیل گولمن

دانیل گلمن و ریچارد جی. دیویدسون، دو نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در کتاب نگاهی علمی به ذهن آگاهی به شما نشان می‌دهند که مراقبه‌ی ذهن آگاهی چه اثرات مثبتی بر سلامت جسم و روانتان می‌گذارد و از استرس‌های روزانه‌تان می‌کاهد. با مطالعه‌ی این کتاب فوق‌العاده بیشتر از قبل ارزش آرامش را در زندگی‌تان درک می‌کنید.

هدف اصلی نویسندگان برای نوشتن کتاب نگاهی علمی به ذهن آگاهی ارائه‌ی ایده‌های بلندپروازانه‌ای است که سال‌ها در ذهن خود آن را پرورش داده‌اند. آنان معتقدند که مزیت اصلی مراقبه، فراتر از حالت روحی لذت‌بخشی که می‌تواند ایجاد کند، ویژگی‌ها و صفات ماندگاری هستند که به دست می‌آیند و درون افراد نهادینه می‌شوند. مراقبه ذهن آگاهی به شما این فرصت را می‌دهد تا راه‌حل‌هایی برای مشکلاتتان پیدا کنید و شیوه‌هایی برای توجه به زندگی روزمره بیابید، به خصوص در آن روزهایی که خیلی سرتان شلوغ است و لحظه‌ای فرصت برای اندیشیدن به خود را ندارید. مراقبه ذهن آگاهی یک تکنیک است که با انجام تمارین، آن را به خوبی یاد می‌گیرید.

کتاب نگاهی علمی به ذهن آ گاهی

دانیل گولمن
دانیل گولمن (به انگلیسی: Daniel Golman) روانشناس آمریکایی است. وی زادهٔ سال ۱۹۴۶ میلادی و از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد است. دانیل گولمن با نوشتن کتاب هوش عاطفی معروف شد.دانیل گولمن، مسئولیت نگارش بخش مربوط به رفتار و علوم مغزی را در نیویورک تایمز بر عهده دارد و مقاله های او در سراسر جهان منتشر می شود. او مدتی در دانشگاه هاروارد به تدریس اشتغال داشت و پیشتر، سردبیر مجله روان شناسی بود.دانیل گلمن یک روانشناس شناخته شده بین المللی است که مرتباً در گروه های حرفه ای ، مخاطبان مشاغل و در پردیس ...