کتاب یوگای پیشرفته مغز

Superbrain Yoga
کد کتاب : 65471
مترجم : رایان نظمی
شابک : 978-6222207199
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یوگای پیشرفته مغز اثر چوآ کوک سوئی

یوگای پیشرفته مغز یک تکنیک هندی باستانی را نشان می دهد که عملکرد مغز را به حداکثر می رساند. تمرینات ساده برای افزایش قدرت مغز و به کارگیری انرژی های اولیه بدن برای کمک به بهبود حافظه و تمرکز، افزایش تمرکز و دستیابی به وضوح ذهنی به روشی ساده ترسیم شده است تا به شما در مسیر رسیدن به مغز بهتر کمک کند. این تمرینات هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مفید است و به ویژه برای کسانی که مبتلا به اوتیسم و ADD/ADHD تشخیص داده شده اند توصیه می شود.
مغز نوزاد دارای حدود 100 میلیارد سلول مغزی و شبکه پیچیده ای از سیم کشی عصبی یا سیناپس است. بیست درصد از کل انرژی مصرفی بدن توسط مغز مصرف می شود. یک فرد به طور متوسط می تواند تا یک میلیون مورد را در مغز ذخیره کند. یک پیشرفت علمی به طور قطعی نشان داده است که مغز انسان می‌تواند سلول‌های مغزی جدید ایجاد کند و نورون‌های جدیدی تولید کند تا خود را بازسازی کند و مدارهای شکسته ناشی از پیری، آسیب یا بیماری را ترمیم کند. با این حال، چیزهای زیادی برای درک و کاوش در مورد مغز انسان باقی مانده است.
استاد چوآ کوک سویی، برجسته ترین مرجع امروزی در استفاده از انرژی یا پرانا در شفا، سلامتی و معنویت، این کتاب در مورد قدرت مغز را به ما هدیه می دهد که از نظر وسعت و عمق اطلاعات، درک و سادگی که همیشه وجود داشته است، شبیه هیچ کتاب دیگری نیست. او به ما نشان می‌دهد که چگونه یوگای پیشرفته ی مغز می‌تواند «سوخت انرژی» را فراهم کند که می‌تواند مغز ما را متناسب و عملکردی نگه دارد، و چگونه می‌تواند به مقابله با اثرات روانی رایج پیری، از دست دادن حافظه، و همچنین زوال عقل و بیماری آلزایمر کمک کند.

کتاب یوگای پیشرفته مغز

چوآ کوک سوئی
چوآ‌کوک سوئی استاد بنیانگذار Modern Pranic Healing و Arhatic Yoga ،(1952-2007 ، فیلیپین) با توسعه یک سیستم بهبود انرژی با استفاده از پرانا یا کی موثر و کارآمد، اعتبار دارد. پرانا یا کی نیروی حیاتی است که بدن را زنده نگه می دارد.
قسمت هایی از کتاب یوگای پیشرفته مغز (لذت متن)
چشمها با کل بدن متناظرند و این اصلی است که پشت علم ایرودولوژی نهفته است. دستها و پاها همچنین متناظر کل بدن هستند و این پایه علم رفلکسوژی دست و پاهاست. دکتر پل نوگیر، نورولوژیست، بیست سال بین سال های ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰، روی تحقیقات پزشکی کار کرد و دوباره کشف نمود که گوشهای ما متناظر کل بدن هستند. گوشها متناظر یک جنین معکوس درون رحم هستند. نرمه گوش متناظر با سر است. این حقیقت توسط متخصصین طب سوزنی چین باستان و ریشیهای اعظم هندی شناخته شده بود. علاقه دکتر پل نوگیر وقتی به این موضوع جلب شد که بیمارانی نزدش آمدند و ادعا کردند که دردشان با سوزنی داغ که خانمی از خاورمیانه در گوش بیرونی شان فرو کرده، از بین رفته است. دکتر نوگیر آزمایش کرد و از دیدن اینکه بیمارانش فورا تسکین پیدا کردند، شگفت زده شد. 5 دکتر تری اولسن از دانشگاه کالیفرنیای لس آنجلس و دکتر جی هولدر از میامی فلوریدا تحقیقات بیشتری کردند و کار دکتر نوگیر را ارتقاء دادند.