کتاب روش تجزیه دستگاهی در علوم زمین

Instrumental decomposition method in earth sciences
کد کتاب : 65686
شابک : 978-9640364987
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روش تجزیه دستگاهی در علوم زمین اثر حسن میرنژاد

به‌رغم نیاز مبرم پژوهشگران و دانشجویان علوم زمین به مرجع جامعی در تجزیه دستگاهی، چنین کتابی به زبان فارسی در دسترس نبود و فقدان منبعی که دستگاه‌های گوناگون تجزیه‌ گر و چگونگی کاربرد هر یک را در تجزیه نمونه‌ها تشریح کند، کاملا محسوس بوده است. بر این اساس و برای رفع این خلا، کتاب روش تجزیه دستگاهی در علوم زمین به رشته تحریر درآمده است.
محتوای کتاب به‌صورتی تنظیم شده است که به‌عنوان واحد درسی برای دانشجویان سال‌های آخر کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی قابل استفاده باشد و در عین حال، به‌عنوان مرجع روش‌های تجزیه دستگاهی در علوم زمین کاربرد داشته باشد.
با توجه به وجود نام‌ها و اصطلاحات بیگانه که به گستردگی برای دستگاه‌ها و روش‌های تجزیه‌ای مختلف به‌کار می‌روند، در این کتاب سعی شده ضمن پرهیز از به‌کارگیری معادل‌های ثقیل و نامانوس، از معادل‌های فارسی مناسب و مصوب برای واژگان لاتین استفاده شود.

کتاب روش تجزیه دستگاهی در علوم زمین

حسن میرنژاد
دکتر حسن میر نژاد متولد سال 1344، دانشیار پردیس علوم / دانشکده زمین شناسی دانشگاه تهران می باشد. وی دارایPh.D ، کارلتون ، زمین شناسی ۱۳۷۴ ← ۱۳۸۰، M.S ، تهران ، زمین شناسی ۱۳۶۷ ← ۱۳۷۰، کارشناسی ، اصفهان ، زمین شناسی ۱۳۶۳ ← ۱۳۶۷ است.
دسته بندی های کتاب روش تجزیه دستگاهی در علوم زمین