کتاب مبانی سازمان و مدیریت

Basic of organization and management
کد کتاب : 67208
شابک : 978-9640343333
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مبانی سازمان و مدیریت اثر حسن زارعی متین

کتاب مبانی سازمان و مدیریت رویکرد اقتضایی از کتب دانشگاهی مهمی می‌باشد که برای افراد در حال تحصیل در رشته مدیریت به رشته‌ی تحریر درآمده است.
در عصر کنونی سازمان‌ها با فن‌آوری و شرایط محیطی گوناگونی مواجه هستند و مدیران موفق، کسانی هستند که شرایط را در درون سازمان خود را به درستی بشناسند و همچنین با بهر‌ه‌مندی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نظریه‌ها و اصول مدیریت، از بهترین آنها به منظور افزایش بهره‌برداری و حفظ حیات سازمان خود استفاده کنند.
شرایط محیطی و فرهنگ سازمانی به عنوان عوامل مستقل و تعیین‌کننده، و مجموعه‌ی نظریه‌ها و اصول مدیریت به عنوان متغیرهای وابسته تلقی شده و بکارگیری صحیح نظریه‌ها و اصول مختلف در شرایط محیطی مختلف، هنر مدیریت است.
این مجموعه برای مدیران اجرایی و دانشجویان رشته‌ی مدیریت در مقطع کارشناسی و براساس سرفصل درس “مبانی سازمان و مدیریت” تدوین گردیده است و در آن مهم‌ترین نظریه‌های سازمان و مدیریت وظایف اساسی هر مدیر در کلیه‌ی سازمان‌ها توضیح داده شده است. همچنین سعی بر آن بوده که با توجه به رویکرد اقتضایی در سازمان و مدیریت چگونگی استفاده از نظریه‌ها در شرایط مختلف محیطی ارائه گردد.

کتاب مبانی سازمان و مدیریت

حسن زارعی متین
حسن زارعی متین متولد سال 1343، استاد پردیس فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / پردیس فارابی، مدیرگروه مدیریت دولتی و امور عمومی، عضو کارگوه تخصصی مدیریت وزارت علومپردیس فارابی / دانشکده مدیریت و حسابداری / پردیس فارابی می باشد.
دسته بندی های کتاب مبانی سازمان و مدیریت