کتاب قرار ما این نبود

Gharare Ma Een Nabood
کد کتاب : 68272
شابک : 978-6220109501
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قرار ما این نبود اثر ناهید طباطبایی

کتاب "قرار ما این نبود" اثر داستانی جذاب است که توسط فاطمه طباطبایی نوشته شده است. این کتاب سری دوم آن در سال 1400 توسط نشر "چشمه" منتشر شده است. این کتاب روایت بسیار جذابی دارد که می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار سرگرم کننده باشد. از این حیث این کتاب داستان می تواند هدیه مناسبی از جانب والدین به فرزندانشان باشد. داستانی که شخصیت های آن به خوبی پرداخته شده اند و حس همذات‌پنداری را در خواننده بر می انگیزند. فاطمه طباطبایی نویسنده این کتاب " قرار ما این نبود" در رشته ادبیات دراماتیک تحصیل کرده است که همین امر به او کمک می کند تا که داستانهایش روایت دراماتیک بسیار نظام مندی داشته باشند. این کتاب هم اکنون در وبسایت ایرانکتاب موجود است و شما می توانید به صورت غیر حضوری آن را خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

"بچه که بودم فکر می کردم چه قدر وحشتناک است که آدم چهازتا اسم داشته باشد و وقتی دیگر ندیدمش، تا مدت ها فکر می کردم کسی او را صدا و او به دنبال آن صدا رفته و فکر می کردم به چه اسمی صداش زده اند که رفته و دیگر نیامده."

کتاب قرار ما این نبود

ناهید طباطبایی
ناهید طباطبایی (زادهٔ ۱۳۳۷ در تهران) نویسنده ایرانی است.طباطبایی کودکی و نوجوانی خود را در جنوب ایران گذرانید و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ ادبیات دراماتیک و نمایشنامه‌نویسی است. او اغلب با نگاهی طنزگونه به زندگی دنیای زنان را بیان می‌کند. رمان چهل‌سالگی او توسط مصطفی رستگارپور به یک فیلمنامه سینمائی تبدیل شد و فیلم چهل سالگی توسط علیرضا رئیسیان ساخته شد.