کتاب استخدامی متصدی امور دفتری

Hiring a clerk
کد کتاب : 68777
شابک : ‌‌978-6226935579
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب استخدامی متصدی امور دفتری اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب "استخدامی متصدی امور دفتری" که به همت گروه مولفان انتشارات آراه، در سیصد و پنجاه صفحه به انتشار رسیده است، گنجینه‌ای ارزشمند برای افرادی است که متصدی پست‌های دفتری هستند و قصد شرکت در آزمون‌های مربوطه را دارند.
این کتاب شامل مجموعه‌ای جامع از تمامی موضوعات مطرح شده در آزمون استخدامی می‌باشد. هر قسمت با خلاصه‌ای از نکات و شرح دروس مربوطه در یک ویرایش منحصر به فرد بر اساس نکات برتر و ضروری آغاز می‌شود و پس از آن سوالات مطرح شده در امتحانات ارائه می‌شود. برای کمک به یادگیری بهتر، مولفان انتشارات آراه، آزمون‌های استخدامی دوره‌های قبل را همراه با توضیحات و پاسخ‌های دقیق ارائه کرده‌اند. کتاب "استخدامی متصدی امور دفتری" با جدیدترین نسخه بر اساس منابع درجه یک نگارش و تدوین شده است.
این اثر شامل شرح دروس، مفاهیم و نکات اساسی همراه با سوالات طبقه بندی شده و همچنین پاسخ تشریحی دروس تخصصی آزمون "استخدامی متصدی امور دفتری" است که با توجه به سرفصل‌های کشوری سازمان سنجش و آموزش به نگارش درآمده است.
مشکل اولیه و اصلی داوطلبان در آزمون استخدامی شامل محدودیت زمانی و عدم دسترسی به تمامی منابع آزمون در قالب توضیحات آموزشی، ایده‌ها و نکات مهم و همچنین مجموعه‌ای از سوالات با راهکار تشریحی است که این مشکل در کتاب "استخدامی متصدی امور دفتری" حل شده است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده که این کتاب را بسیار متمایز کرده است، ارائه‌ توضیحات، نکات و نمونه سوالات درس‌ها به شکلی کاملا طبقه‌بندی شده و مدون است.
کتاب "استخدامی متصدی امور دفتری" شامل دروسی پیرامون تئوری مدیریت، اصول سازمانی و مدیریتی، رفتار سازمانی، منابع انسانی، بودجه و مالیه عمومی، روانشناسی به طور عام، اصول جامعه شناسی و حقوق اداری می‌باشد.

کتاب استخدامی متصدی امور دفتری

دسته بندی های کتاب استخدامی متصدی امور دفتری