کتاب مشاور پولدار مشاور بی پول

Moshavere Pooldar
مشاور املاک بهترین شغل دنیاست
کد کتاب : 69235
شابک : 978-6008124849
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مشاور پولدار مشاور بی پول اثر علیرضا بهشت آیین

کتاب « مشاور پولدار مشاور بی پول» "مشاور املاک بهترین شغل دنیاست" نوشته « علیرضا بهشت آیین» توسط انتشارات بهار سبز به چاپ رسیده است.
این کتاب، می کوشد تا شما را با مزیت های شغل جذاب مشاوری املاک، استراتژی های افزایش درآمد و فروش، رازهایی ساده برای شاد بودن مشاورین املاک و عادت های مشترک بین آدم ها موفق آشنا سازد. اگر علاقه مند به این شغل هستید حتما این کتاب را به شما توصیه میکنیم.

کتاب مشاور پولدار مشاور بی پول

علیرضا بهشت آیین
علیرضا بهشت آیین مشاور اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه املاک، دانش آموخته MBA و DBA، دارای ۱۵ سال تجربه در صنعت ساختمان متولد سال 1353 می باشد.
دسته بندی های کتاب مشاور پولدار مشاور بی پول
قسمت هایی از کتاب مشاور پولدار مشاور بی پول (لذت متن)
نقل است جوامعی برنده هستند که ستارگان آن ها خلاصه در سینما، موسیقی و ورزش نیستند. به زعم این جوامع و مردمانش، رفتگران هم می توانند ستاره ای شوند در آسمان آرزوهای یک ملت، وقتی تلاش و تاثیر، متره ی ارزیابی و اندازه گیری است. با این رویکرد دنیای مدرن، ستارگانش را فقط در حوزه ای به نام ورزش، سینما و موسیقی جست و جو نمی کند و شاید کسی باور نداشته باشد روزهای فقط ستارگان سینما به سر رسیده است. چه کسی تصور می کرد اپرا وینفری بشود زنی که هر سیاستمدار آرزوی هم عکسی با او را داشته باشد و برایان تریسی بشود کسی که شهرتش از هر ستاره سینمایی جلوتر بدود. بی گمان شناسایی استعدادها در حوزه های مختلف و توجه به آن ها می تواند ما را در آن حوزه ها کامیاب سازد و...