کتاب موبایل

Handy
داستانهایی به سبک و سیاق گذشته
کد کتاب : 7111
مترجم :
شابک : 9789643698416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده ی جایزه ی Leipziger Buchmesse سال ۲۰۰۷

معرفی کتاب موبایل اثر اینگو شولتسه

پی آمد های اتحاد دو آلمان و فروپاشی دیوار میان شرق و غرب آلمان و اروپا موضوع چند رمان و داستان کوتاه اینگو شولتسه است، از جمله در بیشتر داستان های مجموعه «موبایل». در چند داستان هم شولتسه خودش ، یعنی شولتسه نویسنده را روایت می کند و شخصیت های متعددی از خودش به دست می دهد.

اینگو شولتسه 1962 در درسدن آلمان چشم به جهان گشود. در رشته زبان شناسی کلاسیک تحصیل کرد و مدتی نیز در نشریه های مختلف کار می کرد. شولتسه مدتی در سن پترزبورگ و نیویورک اقامت کرده ، اما اکنون در برلین زندگی می کند. این نویسنده آلمانی برنده چند جایزه ادبی از جمله جایزه نمایشگاه کتاب لایپزیگ برای مجموعه « موبایل» است.»

کتاب موبایل

اینگو شولتسه
اینگو شولتسه (Ingo Schulze) سال 1962، در درسدن به دنیا آمد. او برای انتشار نشریه، از ژانویه تا ژوئیه‌ی 1993 در سن‌پترزبورگ اقامت گزید که سی و سه لحظه‌ی شادمانی، اولین کتابش، دستاورد این دوره است. 1996 برای مدت شش ماه در نیویورک زندگی کرد و متأثر از داستان‌های کوتاه امریکایی، رمان داستان‌های ساده را نوشت. موضوع داستان‌ها، آلمان دوپاره است که بعداً دوباره متحد می‌شود؛ روایتی چندبخشی، بدون ادعا‌های احساساتی و اغراق‌آمیز و سندی مؤثر از جمهوری دموکراتیک...