کتاب برلینی ها

Berliners
کد کتاب : 71229
شابک : 978-6220108269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 545
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب برلینی ها اثر کاوه فولادی نسب

کاوه فولادی‌نسب نویسنده، مترجم و مدرس داستان‌نویسی است. او سال‌هاست که داستان و نقد و یادداشت می‌نویسد و همچنین در رشته‌ی آکادمیکش یعنی معماری، و البته برنامه‌ریزی شهری نیز فعالیت‌های فراوانی دارد. رمان برلینی‌ها سومین اثر داستانی او محسوب می‌شود و دومین رمانش. او پیش از این مجموعه‌ داستان مزار در همین حوالی ، رمان هشت و چهل‌و‌چهار را منتشر کرده..
فولادی‌نسب ترجمه‌های پرمخاطبی نیز در کارنامه‌ی خود دارد، از جمله مجموعه‌ی چهارجلدی حرفه: داستان‌نویس (به‌ همراه مریم کهنسال نودهی).
رمان برلینی‌ها قصه‌ی یک نویسنده‌ی جوان و همسرش است در شهر برلین.
نویسنده‌ای که مشغول نوشتن یک رمان است با درون‌مایه‌ی سیاسی و اجتماعی و، به‌واسطه‌ی آن، با بسیاری از ایرانی‌های ساکن آلمان دیدار می‌کند و رازهایی درمی‌یابد.
از سویی زنی سر راه این مرد قرار می‌گیرد که معادلات زندگی‌اش را بر هم می‌زند و از سوی دیگر برخی دنبال دزدیدن و امحای نوشته‌های او هستند...
رمان، با وقایعی رازآلود و آدم‌هایی که هر کدام چیزی را پنهان می‌کنند، متصل می‌شود به سرنوشت چند نسل از ایرانی‌ها.
رمانی که در آن زمان باید کمی کندتر شود تا راوی بفهمد چه کسانی از آن‌سوی پنجره و در شب او را نگاه می‌کنند...

کتاب برلینی ها

کاوه فولادی نسب
کاوه فولادی‌نسب (زاده ١٣٥٩)، نويسنده، مترجم، روزنامه‌نگار ادبی و مدرس داستان‌نويسی ايرانی است.کاوه فولادی‌نسب متولد ۱۳ مرداد ۱۳۵۹ (۴ آگوست ۱۹۸۰) در تهران است. او در سال ۱۳۸۴ مدرک کارشناسی ارشد معماری خود را از دانشکده‌ٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز دریافت کرد. پس از آن در کنار فعالیت‌های ادبی، به کار حرفه‌ای در زمینهٔ معماری و تدریس این رشته در دانشگاه‌های تهران مشغول بود. در سال ۱۳۹۲ پژوهش دکترای خود را در رشته‌ٔ برنامه‌ریزی شه...