کتاب ناتمامی

Natamami
کد کتاب : 7282
شابک : 9786002294142
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : ---

برگزیده ی هفتمین دوره ی جایزه ی ادبی هفت اقلیم

معرفی کتاب ناتمامی اثر زهرا عبدی

کتاب «ناتمامی» نوشته ی «زهرا عبدی» به افرادی می پردازد که در زندگی شان شک و دودلی موج می زند. فضای داستان فضای خوابگاه دانشجویی و دانشگاه است .لیان دختر بوشهری، دانشجوی ارشد ادبیات فارسی است او که در جنوب تهران به کودکان کار تدریس می کند به طور ناگهانی غیبش می زند. «ناتمامی» داستان گم شدن «لیان» و جستجوی هم اتاقی اش «سولماز» به دنبال اوست. رمان زبانی زنانه دارد، زنان در این کتاب زیرک، قوی و بلند پروازند در حالی که مردان خودخواه و ترسو و جاه طلب اند. شخصیت های داستان همه مهاجرند و از شهرهای دیگر به تهران آمده اند. رمان تلاش می کند که به آسیب شناسی مساله مهاجرت، اخلاق شهری، و زوال امر اخلاقی و مذهبی بپردازد.

کتاب ناتمامی

زهرا عبدی
«زهرا عبدی» شاعر و نویسنده‌ی جوان ایرانی با نوشتن کتاب «روز حلزون» پا به عرصه‌ی ادبیات داستانی گذاشت. او فارغ‌التحصیل رشته‌‌های ادبیات فارسی و ادیان و عرفان از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی و رشته‌ی ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی در مقطع کارشناسی ارشد است و سراسر زندگی‌اش را وقف ادبیات و کلمات کرده است. «عبدی» پیش از نگارش داستان به‌عنوان شاعر شناخته می‌شد و چند دفتر شعر ازجمله مجموعه شعر «شهرزاد&r...
قسمت هایی از کتاب ناتمامی (لذت متن)
تهران همه را می بلعد، بدی اش این است که نه هضم می کند و نه پس می دهد. هر کس را در خودش آنقدربه گند می کشد که همان جا توی خودش تجزیه بشود و کارش تمام شود.