کتاب اولین پادشاه روشنایی 8

avalin padshahe roshanaee8
آخرین دشمن
کد کتاب : 71357
شابک : 978-6229776148
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 8

معرفی کتاب اولین پادشاه روشنایی 8 اثر مرجان صالحی

هشت کشور هشت داستان گرچه مجموعه داستانی اسطوره ای و فانتزی‌ اما روایتش، منطبق با منطق و عقلانی‌ست. روایتی که با استدلال‌هایی رنگ و لعاب‌دار میخواهد منطق جادو ناپذیری شما را به چالش بکشد.
اولین پادشاه روشنایی شروع جدایی دنیای انسان‌ها را از موجودات ناآشنا و جادویی به تصویر می‌کشد‌.
شخصیت اولین این داستان یک قهرمان همه چیز تمام نیست و او نیز همچون دیگر شخصیت‌ها در طول داستان تکامل می‌یابد و تغییر می‌کند. او نام‌های متفاوتی دارد اما آیهان اصلی‌ترین آن‌هاست.
دشوار است که درباره روش، تصمیمات و اعمال او به طور قاطع سخن گفت. در طول داستان آیهان استدلال‌های خود را می‌آزماید و خوانندگان را با خود همراه می‌کند تا نتیجه و عاقبت تصمیم را به نظاره بنشینند و سپس مسئولیت آن را بدوش می‌کشد.
شاید بهترین و اخلاقی‌ترین اثر، مسئولیت پذیری این شخصیت تاثیرگذار است. او می‌تواند الگوی دلنشینی برای دوست‌داران ادب، اخلاق و سیاست باشد!
به عنوان جادوگری قدرتمند تصور می‌شود که عاری از ترس باشد اما در طول داستان درمی‌یابید حتی فردی به قدرت او نیز می‌هراسد اما چگونگی برخورد او با این ترس، راهکارهای منطقی و گاها عاری از احساسش این ترس را مدیریت می‌کند.
او مرد روزهای دشوار است و از پا افتادن با مردن برایش یک معنا دارد.
به دنبال نمادی از قدرت، سیاست و ادب می‌گردید؟ این مرد به هر سه معنا می‌بخشد!!!
در ولیعهد جادوگر لوراس گروه مبارز و شورشی شارن‌هاو که در جنگل‌های اطراف پایتخت به صورت غیرمتمرکز و چریکی مشغول مبارزه با حکومت خاندان بی‌رحم سانتر هستند، با ولیعهد مرموز و عجیب این خاندان همراه می‌شوند.
ولیعهدی که قول مساعدت مطمئن داده است و می‌خواهد گفته‌اش را اثبات کند. آیا گروه از دادن فرصت به او پشیمان می‌شود؟ آیا این مرد همان کسی‌ست که در ظاهر نشان می‌دهد؟ و یا همچون صورت پوشیده‌اش رازهای نهان و خوفناکی را پنهان ساخته است؟
گروه با همراهی او در سفری به سندپراد کشور جنوبی لوراس، پی می‌برد حقیقت حقیقی ولیعهد، ورای تصورات و باورهای آن‌هاست. دشمن حقیقی کیست؟ خاندان سانتر و یا….

کتاب اولین پادشاه روشنایی 8