کتاب راهنمایی و مشاوره کودک

rahnamaee va moshavereh koodak
مفاهیم و کاربرد ها
کد کتاب : 71692
شابک : 978-9645305862
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمایی و مشاوره کودک اثر عبدالله شفیع آبادی


کودکان سرمایه های ارزشمند و سازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره کودکی- که زمان شکل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پیشگیری از بروز مشکلات است - آینده فرد و جامعه را بنا می نهد و مسیر حرکت مملکت را مشخص می سازد. توجه به مسائل و مشکلات کودکان باعث پیشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشکلات آنان، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. از این رو، سرمایه گذاری و برنامه ریزی در آموزش و پرورش ابتدایی، از حسّاس ترین و مهم ترین وظایف دست اندکاران و مسئولان جامعه است و باید از اولویت برخوردار باشد.
هدف این کتاب آشنا ساختن خواننده با خصوصیات، شیوه های شناخت، برقراری ارتباط صحیح، نحوه کار کردن و در نهایت رفع مشکلات کودکان است. برای نیل به این هدف مطالب کتاب در شش فصل به ارائه مطالب می پردازد. مطالب این کتاب می تواند مورد استفاده مشاوران و روان درمانگران، مددکاران اجتماعی، مربیان، معلمان، والدین، دانش پژوهان رشته های روان شناسی و علوم تربیتی و پرستاری روانی و مشاوره و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار گیرد.

کتاب راهنمایی و مشاوره کودک

عبدالله شفیع آبادی
عبدالله شفیع‌آبادی در بیست وپنجم اسفند ۱۳۲۲ شمسی در شهرستان بجنورد (مرکز استان خراسان شمالی) به دنیا آمد. تحصیلات ابتدائی و متوسطه را در همان شهرستان به پایان رسانید و درسال ۱۳۴۲ در رشته ریاضی از دبیرستان همت فارغ التحصیل شد. با عنوان معلّم تا سال ۱۳۴۴ خدمت سربازی خود را انجام دادم و بلافاصله در آموزش وپرورش شهرستان کرج استخدام شد. با شرکت در کنکور سال ۱۳۴۵در دانشگاه ابوریحان بیرونی با احراز رتبه ممتاز پذیرفته شد و در سال ۱۳۴۸در رشته کارشناسی مشاوره و روانشناسی با احراز رتبه ممتاز فارغ ا...
دسته بندی های کتاب راهنمایی و مشاوره کودک