کتاب با عشق،کورت

Love, Kurt
(نامه های عاشقانه ی کورت ونه گات (1941-1945))
کد کتاب : 72240
مترجم :
شابک : 978-6222019853
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب با عشق،کورت اثر کورت ونه گات

کتاب « با عشق،کورت» (نامه های عاشقانه ی کورت ونه گات (1941-1945)) نوشته « کورت ونه گات» توسط انتشارات قطره منتشر شده است.
ادیت، دختر بزرگ کرت ونه‌گات، در حال تمیز کردن اتاق زیر شیروانی مادرش بود که به طور تصادفی با جعبه‌ای گرد و خاکی و کهنه برخورد کرد. در داخل، او یک گنج غیرمنتظره را کشف کرد: بیش از دویست نامه عاشقانه توسط کرت به جین نوشته شده بود، که در سالهای اولیه رابطه آنها را در بر می گرفت.

این نامه‌ها در سال 1941 شروع می‌شود، پس از اینکه همکلاسی‌های سابق در نوزده سالگی دوباره به هم پیوستند، یک عاشقانه تابستانی پرشور را برانگیخت و قول دادند که وقتی به کالج مربوطه خود می‌روند، در تماس باشند. و آنها این کار را از طریق مطالعه وجدانی جین و تلاش کرت برای قبولی در رشته شیمی انجام دادند. این نامه ها پس از ترک تحصیل و ثبت نام در ارتش در سال 1943 ادامه می یابد، در حالی که جین به نوبه خود فارغ التحصیل شده و برای دفتر خدمات استراتژیک در واشنگتن دی سی کار می کند.
این نامه‌ها مملو از شوخ طبعی گوشه‌های خصوصی کمتر شناخته‌شده ذهن او را نیز آشکار می‌کنند. آنها پرشور و لطیف، پرتره ای روشن از زندگی یک سرباز جوان در جنگ جهانی دوم را در حالی که تلاش می کند با عشق و فناپذیری کنار بیاید، تشکیل می دهند.
مجموعه‌ای زیبا از نامه‌ها، یادداشت‌ها، طرح‌ها، و کمیک‌های دست‌نویس، که با بینش‌ها و خاطرات خانوادگی ادیت آمیخته شده است، عشق، کورت یک رکورد صمیمی از مرد جوانی است که در خودش رشد می‌کند، روایتی جذاب از نویسنده‌ای که صدایش را پیدا می‌کند. و گواهی تکان دهنده از تجربه تغییر دهنده زندگی از عاشق شدن.

کتاب با عشق،کورت

کورت ونه گات
کورت ونه گات، زاده ی 11 نوامبر 1922 و درگذشته ی 11 آپریل 2007، نویسنده ای آمریکایی بود.ونه گات در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت اما در ژانویه ی 1943 از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت.او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با جین ماری کاکس ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. این نویسن...
نکوداشت های کتاب با عشق،کورت
A glimpse into the mind of a writer finding his voice
نگاهی اجمالی به ذهن نویسنده ای که صدای خود را پیدا می کند
Washington Post Washington Post

قسمت هایی از کتاب با عشق،کورت (لذت متن)
عزیزترینم، جین؛ با قدرت تمام، با شدت بادی که هجمه کنان از کنار گوش هایم می وزد، خورشید سوزانی که بر سر برهنه ام می کوبد، و توده های غباری که از پشت سرم می غلتند، عاشقت هستم. در برابر آفریدگار چنارها و ماهیان کوچک قسم می خورم که تو را به خاطر زنانگی ات و تمام عقاید درخشانت ستایش می کنم. بر زمین سوخته ی خداوند هرآنچه بتوانم برای شادمانی تو انجام خواهم داد. شاید به شیوه ای حقیر باشد، اما من حقیقی ترین آدم آس و پاسی هستم که تا کنون در برابر خود دیده ای.