کتاب چرا بچه های خوب نمره های بد می گیرند

Why Bad Grades Happen to Good Kids
(راه های تربیت بهتر کودکان و نوجوانان)
کد کتاب : 72345
مترجم :
شابک : 978-9642222117
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چرا بچه های خوب نمره های بد می گیرند اثر لیندا برس سیلبرت

از موارد رایج در آموزش و پرورش کشور کسب نمرات کم یا متوسط توسط دانش آموزان است. این نمرات لزوما به معنای کم هوشی دانش آموزان نیست بلکه در موارد زیادی کودکان باهوش نیز با کسب نمرات کم یا متوسط خانواده خود را دچار تعارض و ناراحتی می کنند .
به راستی چرا میلیونها کودکی که هیچ گونه ناتوانی جدی در یادگیری ندارند یا کودکان متوسط، بالای متوسط و یا حتی تیزهوشانی که مهارت های هوشی ویژه ای دارند، با بچه هایی که امر تحصیل ،در خانه آنها فضایی متفاوت و بسیار مهم دارد، نتوانسته اند به اندازه ظرفیت های خود عمل کرده و خود را نشان دهند؟
وقتی بچه ها نمره های بدی می گیرند، شاید به نظر برسد که آن ها صرفا تنبل اند یا به قدر کافی تلاش نمی کنند، اما نمره های بد، اغلب نشانه مشکلات دیگری است.
به کمک همین کتاب، پدرها و مادرها می توانند این مشکل ها را شناسایی و برطرف کنند. اگر این کتاب را در دست دارید، یعنی به آموزش و پرورش و امور تربیتی فرزندانتان اهمیت می دهید و از آن دسته پدر و مادرها نیستید که گمان می کنند این کار صرفا وظیفه آموزگاران، مسئولان مدرسه و کادر آموزشی مدرسه است.
موضوع اصلی کتاب، سندرم کم آموزی، مشکلی همه گیر است.

کتاب چرا بچه های خوب نمره های بد می گیرند

لیندا برس سیلبرت
لیندا و آلوین سیلبرت بیش از 35 سال را به رشد کودکان اختصاص داده اند: از نظر فکری، عاطفی و اجتماعی. آنها بیش از چهل کتاب نوشته اند که بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. آنها در مورد چگونگی کمک به موفقیت کودکان در مدرسه و فراتر از آن سخنرانی می کنند و کارگاه هایی را رهبری می کنند و به عنوان نویسنده، درمانگر آموزشی و مدیران مراکز یادگیری قوی در نیویورک همکاری می کنند.
دسته بندی های کتاب چرا بچه های خوب نمره های بد می گیرند