کتاب اینگرید، نازنین آلمانی

Ingrid
کد کتاب : 73392
شابک : 978-6229736623
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اینگرید، نازنین آلمانی اثر جمال میرصادقی

اینگرید؛ نازنین آلمانی از زبانی مردی روایت می‌شود که از محضر بیرون آمده است و از همسرش جدا شده است. او و زنش در کشوری دیگر با هم آشنا شده بودند و بعد با هم به ایران آمدند. اینگرید که مادر مرد نام او را نازنین گذاشته دختری زیبا و اهل آلمان است که بعد از آمدن به ایران در مدرسه آلمانی‌ها تدریس می‌کند. همه چیز خوب است تا اینکه مدرسه تعطیل می‌شود و اوضاع برای اینگرید سخت می‌شود. او از مرد می‌خواهد با او به آلمان بیاید اما مرد که استاد دانشگاه است و ادبیات فارسی درس می‌دهد نمی‌تواند کارش را و کشورش را رها کند همین موضوع باعث درخواست طلاق از طرف اینگرید می‌شود.
در داستان ما روایت را خطی نمی‌خوانیم بلکه در خاطرات مرد به گذشته می‌رویم و ماجرای آشنایی او با همسر آلمانی‌اش را می‌بینیم. کتاب اینگرید؛ نازنین آلمانی زبانی روان و گیرا دارد و شما را با خود همراه می‌کند.

کتاب اینگرید، نازنین آلمانی

جمال میرصادقی
جمال میرصادقی (زاده ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲) نویسنده ایرانی است. او دانش‌آموختهٔ دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است و تا کنون حدود ۴۳ جلد کتاب، رمان، داستان بلند و نقد ادبی و مجموعه مقالات، از او منتشر شده‌است.مال میرصادقی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۱۲ خورشیدی در تهران به دنیا آمد. فارغ‌التحصیل دانشکده ادبیات و علوم انسانی از دانشگاه تهران در رشته ادبیات فارسی است. جمال میرصادقی مشاغل گوناگونی داشته‌است. کارگری، معلمی، کتابدار دانشسرای تربیت معلم، کارشناس آزمون سازی در سازمان ا...
دسته بندی های کتاب اینگرید، نازنین آلمانی