کتاب در تلاش معاش

Dar Talash ...
کد کتاب : 73679
شابک : 978-9645731876
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب در تلاش معاش اثر محمد مسعود

دومین رمان روزنامه نگار و نویسنده ایرانی که در سال 1312 نگارش شده است و زندگی طبقات اجتماعی گوناگون و اختلافات موجود میان آن ها را از لحاظ مالی، روحی و شیوه معاش به تصویر می کشد. کتابی با بخش ها و جملاتی خواندنی، تاثیرگذار و گاه کوبنده.

کتاب در تلاش معاش

محمد مسعود
محمد مسعود با نام مستعار «م. دهاتی» (متولد ۱۲۸۰، قم - درگذشت ۲۳ بهمن ۱۳۲۶، تهران) روزنامه‌نگار و رمان‌نویس ایرانی و مدیر روزنامه مرد امروز بود. وی که فارغ‌التحصیل روزنامه‌نگاری از بلژیک بود، کار مطبوعاتی خود را از روزنامه اطلاعات آغاز کرد و با بسیاری از نشریات مانند روزنامه باختر همکاری داشت.
دسته بندی های کتاب در تلاش معاش
قسمت هایی از کتاب در تلاش معاش (لذت متن)
این لباس تنگ زندگی که اندام را می فشارد باید از تن خارج ساخت، این بار سنگینی عمر که کمر را می شکند باید به دره نیستی پرتاب نمود، این جام تلخ و زهرآگین حیات که حلق و دهان را می سوزاند باید به قبرستان فنا پاشید. اصلا کدام زندگی؟! چه عمری؟! چه حیاتی؟ وقتی چرخ حوادث بر طبق آمال و آرزوی انسان گردش نکند و کسی نتواند به امیال خود عمل نماید. زندگی خوابی بیشتر نیست. باید با یک ضربت سخت به افسانه موحشی و نامربوط این خواب خاتمه داد و بساط مسخره این قضایای مهیب و مبهم را در هم پیچید!