کتاب کد رمز موفقیت

The Secret Code of Success
(هفت گام اسرارآمیز رسیدن به ثروت و خوشبختی)
کد کتاب : 74116
مترجم :
شابک : 978-9642365708
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کد رمز موفقیت اثر نوا سنت جان

در کتاب کد رمز موفقیت نوشته‌ی نوا سنت جان، هفت گام اسرارآمیز رسیدن به ثروت و خوشبختی ارائه شده است. نوا با سرزندگی و زبان کاملا عامیانه‌اش به شما روشی گام‌به‌گام ارائه می‌دهد. تا با آن به زندگی‌ برسید که می‌خواهید و شایستگی‌اش را دارید.
بی‌شک تاکنون کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی رموز موفقیت نوشته شده‌اند که به‌ دلیل ماهیت این حوزه و جذابیت‌های ذاتی آن مخاطبان فراوانی را به خود جلب کرده‌اند و برخی از آن‌ها نیز بارها و بارها تجدید چاپ شده‌اند، ولی سوال کلیدی و بسیار مهمی که برای خوانندگان این نوع کتاب‌ها مطرح می‌شود این است که آیا تمام کسانی که این نوع کتاب‌ها را می‌خوانند می‌توانند با تکیه بر روش‌های ارائه‌ شده به موفقیتی که مورد نظرشان است برسند؟
اگر این کتاب‌ها (روش‌ها) موثرند، پس چرا عده‌ی بسیاری بعد از خواندن ده‌ها کتاب از این دست کماکان ناکام هستند و همچنان به‌دنبال کتاب‌ها و روش‌های جدید می‌گردند تا شاید بتوانند گره از مشکل خود باز کنند؟
از طرف دیگر، در تمام جوامع انسان‌های بسیاری وجود دارند که بدون این‌ که حتی یک صفحه از این نوع کتاب‌ها را خوانده باشند یا در کلاس‌ها و سمینارهای آموزشی رموز موفقیت شرکت کرده باشند، در زندگی خود به موفقیت رسیده‌اند و توانسته‌اند به بسیاری از هدف‌هایشان دست یابند.
آیا اشکال کار در روش‌ها و راهکارهای ارائه‌ شده است یا این‌ که برخی دقت و جدیت در پیاده کردن این راهکارها را نداشته‌اند؟
مولف کتاب کد رمز موفقیت (The Secret Code Of Success) از کسانی بوده که بسیاری از این کتاب‌ها را خوانده و در تعداد زیادی از این نوع کلاس‌های آموزشی شرکت کرده است و چون نتیجه‌ی دلخواه را کسب نکرده، با این سوال اساسی مواجه بوده است.

کتاب کد رمز موفقیت

نوا سنت جان
نوح سنت جان (Noah St. John) موسس کلینیک موفقیت آمریکا است. او اولین سیستم آموزشی در جهان را برای کمک به افراد برای غلبه بر بی اشتهایی موفقیت ایجاد کرد، وضعیتی که افراد را از اجازه دادن به موفقیت باز می دارد.