کتاب چگونه بدرخشید

How to shine
(درس هایی برای پیروزی در زندگی و کسب و کار)
کد کتاب : 74168
شابک : 978-9642366330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه بدرخشید اثر محمدرضا بیات سرمدی

کتاب چگونه بدرخشید نوشته محمدرضا بیات سرمدی، در سفر هیجان‌انگیز رسیدن به بزرگی با شما خواهد بود و گاهی شما را می‌خنداند و گاهی به فکر فرو می‌برد. گاهی چشمان‌تان را نمناک می‌کند و گاهی شما را بر می‌انگیزاند؛ اما هرگز حتی لحظه‌ای شما را ترک نمی‌کند.
شما تنها آن زمان می‌درخشید که به عظمت درون‌تان دست یابید و این کتابی است که به شما کمک می‌کند، بدرخشید. در این دنیای به این بزرگی، هیچ‌ کس آن‌ قدر بزرگ نیست که بتواند دستان شما را بگیرد و به آن جایی هدایت‌تان کند که همیشه آرزو داشته‌اید، برسید.
شگفت‌انگیزترین سفر زندگی، سفری است که از شما آغاز و در شما پایان می‌گیرد. عظمت و شکوه راستین درون شما نهفته است و تنها زمانی همانند خورشید فروزان می‌درخشید که آن‌ را کشف کنید. بزرگی و عظمت، تصویری شگفت‌ انگیز و دور از دسترس نیست که تنها افرادی خاص از آن بهره‌مند باشند، بلکه حقیقتی است که تاروپود هر یک از ما از آن آفریده شده است.
شما در آفرینش، موجودی منحصر‌ به‌ فردید که برای درخشیدن به دنیا آمده‌اید؛ اما وقتی در دنباله‌روی از دیگران گوهر یگانگی‌تان را انکار می‌کنید، آن‌ گاه خورشید درون‌تان در پشت ابرها پنهان می‌ماند. تاریکی که بر زندگی‌تان سایه افکنده، به‌ خاطر آن است که در مقابل خورشید وجودتان ایستاده و سایه‌اش را در زندگی‌تان امتداد بخشیده‌اید. تنها کافی است به پا خیزید تا روشنایی، همه‌ی وجودتان را تابناک گرداند.
تغییر آسان نیست. در سفر شورانگیز زندگی، با سختی‌های زیادی رو به‌ رو خواهید شد؛ اما حتی لحظه‌ای دست از رویاهایتان نکشید. لحظات سختی که آمده‌اند، برای همیشه نمی‌مانند، آن‌ها آمده‌اند تا بگذرند و تنها وظیفه‌شان این است که شما را برای آینده‌ای درخشان‌تر آماده کنند. برتری و عظمت، نیازمند قدرت فراوان است و قدرت جز با سختی و مشقت حاصل نمی‌آید. بنابراین هیچ‌ گاه از سختی‌ها روی بر نگردانید و آن‌ها را در آغوش بگیرید.
کسانی که با رویاهایشان زندگی می‌کنند، برندگانی هستند که ایمان دارند، اگر قرار است تغییری ایجاد شود، تنها به خودشان بستگی دارد. بنابراین بر روی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند و اجازه نمی‌دهند عقیده‌ی دیگران نسبت به آن‌ها به واقعیت زندگی‌شان تبدیل شود و هیچ‌گاه زندگی‌شان را در نقش یک قربانی نمی‌گذرانند. شما به دنیا آمده‌اید تا کسی باشید که خودتان با اندیشه‌هایتان آن‌ را طراحی می‌کنید، هرگز اجازه ندهید کسی رویاهایتان را از شما بدزدد.

کتاب چگونه بدرخشید