کتاب خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟

Brown Bear, Brown Bear, What Do You See?
کد کتاب : 74319
مترجم :
شابک : 978-6226707398
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟ اثر بیل مارتین

کتاب "خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟" یک کتاب بسیار جذاب و سرگرم کننده است با کلی عجایب مرموز و نا آشنا. یک قورباغه شاد بزرگ، یک گربه بنفش چاق، یک اسب آبی خوش تیپ، و یک اردک زرد رنگ – همه اینها در صفحات این کتاب لذت بخش رژه می روند. کودکان بلافاصله به کلاژهای جذاب و رنگارنگ اریک کارل واکنش نشان می دهند. در ترکیب تصویر، متن و آواز، بیل مارتین تصاویر فراموش نشدنی زیادی را از این حیوانات دوست داشتنی ایجاد می کند.

بیل مارتین جونیور (1916-2004) یک مدیر مدرسه ابتدایی، معلم، نویسنده و شاعر بود که دارای مدرک دکترای آموزش در دوران کودکی بود. علاوه بر کتاب "خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟" کتاب‌های زیاد دیگری نیز نوشته است.

کتاب خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟

بیل مارتین
ویلیام ایوان مارتین جونیور (20 مارس 1916 - 11 آگوست 2004) یک مربی، مدیر اجرایی انتشارات و نویسنده آمریکایی بیش از 300 کتاب کودک از جمله "صداهای رمز و راز"، "چیکا چیکا بوم بوم" (نویسنده مشترک جان آرچامبولوت)، خرس قهوه ای، چه چیزی می بینید؟، خرس بچه، خرس بچه چه می بینید؟، خرس پاندا، خرس پاندا چه می بینید؟، و خرس قطبی، خرس قطبی چه چیزی می شنوید؟ جایزه بیل مارتین جونیور، که جایزه ایالتی کانزاس برای بهترین کتاب تصویری کودکان است، به افتخار وی در سال 1996 تاسیس شد.
نکوداشت های کتاب خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟
“The contemporary classic . . . perfect for sharing with a group of preschoolers.
«کلاسیک معاصر. . . مناسب برای اشتراک گذاری با گروهی از کودکان پیش دبستانی.
Horn Book Guide

A picture book full of rhyme and repetition that will appeal to preschoolers. Carle's large collages bursting with color are perfect for the text
کتابی مصور پر از قافیه و تکرار که برای کودکان پیش دبستانی جذاب خواهد بود. کلاژهای بزرگ کارل که پر از رنگ هستند و برای متن عالی هستند
Booklist Booklist

To celebrate this beloved book's 25th birthday, Eric Carle has energized his original artwork, providing bold, fresh colors and his now familiar menagerie.
اریک کارل به آثار هنری اصلی خود انرژی بخشیده است و رنگ های تند و تازه و خانه های نام آشنای خود را ارائه می کند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب خرس قهوه ای،خرس قهوه ای چی می بینی؟ (لذت متن)