کتاب عسل صبحانه

Asal Sobhane
ماجراهای بچه جان 1
کد کتاب : 76085
شابک : 978-6006613239
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 11
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عسل صبحانه اثر طاهره خردور

برای پیش دبستانی ها و دانش آموزان سال های اول دبستان که در بردارنده چند داستان کوتاه و دوست داشتنی است،‌ داستان هایی که توجه کودکان را به محیط اطراف و حیوانات و گیاهان کوچک پیرامون جلب می کند و اطلاعاتی درباره ی آن ها مطرح می سازد. کیفیت بالای کتاب، نگارش ساده و قابل فهم در کنار تصاویری گویا و هنرمندانه از ویژگی های است که این اثر را برای کودکان مناسب می سازد.

کتاب عسل صبحانه

طاهره خردور
طاهره خردور (۱۷ شهریور ۱۳۴۵) نویسنده کودکان و نوجوانان است.از وی آثار بسیاری به چاپ رسیده، از جمله مجموعه «قصه‌های جوروراجور» شامل ده قصه از وی با تصویگری تصویرگران مختلف برای گروه سنی کودک در نشر پیدایش منتشر شده است. همکاری با نشریاتی چون سروش، پوپک، سنجاقک، رشد، نبات و... در کارنامه کاری خردور مشاهده می‌شود.
قسمت هایی از کتاب عسل صبحانه (لذت متن)
بچه جان روی پله نشسته بود. بیسکویت می خورد. خرده بیسکویت ها روی لباس و دور و برش ریخته بود. چشمش به مورچه ها افتاد. مورچه ها پشت سرهم از پله بالا می آمدند. مورچه ها خرده بیسکویت ها را بر می داشتند و با خودشان می بردند. دو تا از مورچه ها از روی دست بچه جان بالا رفتند. بچه جان خندید و گفت: «بیایید شما هم بیسکویت بردارید و بروید.» مورچه های روی پله، به صف شدند. یکی یکی با خوراکی هایشان از پله پایین رفتند. اما…