کتاب راه و رسم ترانه

Rah o rasme Taraneh
(راهنمای کاربردی ترانه سرایی)
  • 15 % تخفیف
    85,000 | 72,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده: آرش افشار
کد کتاب : 76129
شابک : 978-6222671228
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب راه و رسم ترانه اثر آرش افشار

اگر به ترانه سرایی علاقه مند هستید و مایلید به طور اصول این حرفه را دنبال کنید کتاب "راه و رسم ترانه" را بهتان توصیه می کنیم. این درواقع راهنمای کاربردی ترانه سرایی است که هنرآموزان گام به گام کمک می کند تا بتوانند به شکل حرفه و سنجیده ای ترانه های خود را بسرایند.
«راه و رسم ترانه» با این هدف نوشته شده است که علاوه بر ارائه‌ی دانستنی‌های لازم برای ترانه‌نویسی، راه و روشی عملی و کاربردی نیز در اختیار ترانه سرایان بگذارد تا با دنبال کردن این مسیر به خلق آثاری حرفه‌ای و اثرگذار نزدیک‌تر شوند و به همین علت در دو سرفصل کلی «چیزهایی که باید بدانیم» و «کارهایی که باید بکنیم» تدوین شده است.

در بخش اول تلاش شده آنچه به عنوان آموزش آکادمی ترانه در جهان امروز جریان دارد با ویژگی‌های ترانه‌ی فارسی انطباق یابد و در این مسیر با تکیه بر ساختار ترانه (به عنوان مهم‌ترین وجه متمایز کننده‌ی آن از شعر) مباحثی طرح شده که در کتاب‌های آموزش ترانه به زبان فارسی کمتر مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه استفاده از این اطلاعات در فرایند ترانه‌سرایی آموزش داده شده و الگوها و شیوه‌های ساخت و پرداخت ترانه از نقطه‌ی شکل گیری تا لحظه‌ی انتشار، به صورت راهنمای گام به گام در اختیار علاقه‌مندان به ترانه‌سرایی و کارورزان ترانه قرار گرفته است.

کتاب راه و رسم ترانه

دسته بندی های کتاب راه و رسم ترانه